10 Reacties
3 jaar geleden
Als ze bij neerleggen vooral gaan huilen kunnen ze oorpijn hebben. Wanneer hij rustig is even bij zijn oortje drukken. Gaat hij dan weer huilen is het oorpijn. Als je een magnetron hebt kun je een vochtige theedoek in de magnetron doen en dan deze tegen de oor aanhouden. Dit evt herhalen. Moest dit bij mijn zoontje 3x doen en toen was de pijn over. Let wel op even controleren of het niet te heet is.
3 jaar geleden
Heeft je zoontje misschien niet beginnende oorontsteking. Bij ons begon het ook met verkoudheid en lichte koorts. Moeilijk slapen in de nacht, veel wakker.. en op gegeven moment ging de koorts omhoog, en na 6 dagen langs de huisarts gegaan en had hij een dubbele oorontsteking.
Zelf hebben we het niet gemerkt maar het blijkt dus dat er veel druk op de oren komt te staan bij plat op z鈥檔 rug liggen waardoor ze veel wakker kunnen worden en pijn hebben. Maar dat is wel als hij indd koorts houd voor een aantal dagen. Wij moesten na 5 dagen koorts weer contact op nemen met de huisarts en toen mochten we langs komen.
Hij kreeg toen antibiotica en waren de klachten heel snel minder.
3 jaar geleden
Oh, dat hoop ik niet, maar ga ik zeker in de gaten houden! Vanmiddag was hij 37,8 dus nog steeds niet heel hoog. Hij heeft wel flink gespuugd vanavond en toen kwam er veel slijm omhoog. Dat luchtte enorm op, maar nu wel nog om de 2 uur wakker. Op zich niet gek, omdat hij gewoon niet helemaal fit is.
Fijn dat bij jullie de klachten in ieder geval snel minder zijn geworden! Begon hij ook met zulke lichte verhoging?
3 jaar geleden
Reactie op DVR22
Oh, dat hoop ik niet, maar ga ik zeker in de gaten houden! Vanmiddag was hi ...
Ja klopt! Bij ons begon het daar ook mee en ging op gegeven moment naar de 38 en soms 39. Wij gaven hem bij 38+ dan en zet pil en dat hielp wel!
Bij ons begon het daar eigenlijk ook mee, verkouden, en van het hoesten van het vastzittend slijm moest hij kokhalzen en spugen waar ook het veel slijm bij zat. Maar z鈥檔 neus zat ook wel vol snot toen, dus gebruikte we baby neusspray.
3 jaar geleden
Hoi, ook wij hebben dit de afgelopen 2 weken gehad steeds op en af lichte verhoging. K ben naar de huisarts geweest en alles gewoon na laten kijken voor de zekerheid. Hij is wel verkouden en hoest afentoe. De dokter vertelde dat het van de verkoudheid afkomt. Volwassenen hebben dat ook meestal maar die checken bijna nooit Hun temperatuur. Hij zei zolang je baby goed drinkt, voldoende plasluiers heeft en niet suf oogt hoef je, je niet druk te maken.
3 jaar geleden
Thanks voor jullie reacties!
Vandaag ging gelukkig een stuk beter. Wel nog flink verkouden, maar super vrolijk en bij z'n slaapjes overdag iedere keer zonder speen zelfstandig in slaap gevallen 馃挭Zullen we dan eindelijk weer de goede kant op gaan qua sprong/slaapregressie?
#durftditeigenlijkniethardoptezeggen