10 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg, ik heb ook de kruidvat 2v5 gedaan op mijn nod dag zaterdag en vandaag en ook maar heeeel klein beetje donkerder dan zaterdag.

4 jaar geleden

Kan beidde kanten opgaan. Of je maakt langzaam hcg aan. Of het gaat fout Ik heb dit helaas ook 3 keer gehad. Ik had al vroege positieve test en liepen niet echt op .echo gehad bij 6 weken en inderdaad fout. Misschien toch over 2 dagen nog keer testen. En anders bloes laten prikken Twee keer erna ook.maar het voelde al gelijk niet goed Nu 4dagen voor nod positief getest en voelt zo anders en lopen mooi op

4 jaar geleden

Bij mij lopen ze ook niet heel hard op. Bovenste is van donderdag, andere is van dinsdag. Ik probeer ook niet elke dag te testen, wil mezelf niet gek maken. Had zondag digitale cb gedaan en die gaf 1-2 weken aan. Doe zondag nog een keer de cb en hoop dan op 2-3.

4 jaar geleden

Reactie op Jannneke

Bij mij lopen ze ook niet heel hard op. Bovenste is van donderdag, andere i ...
Ik zie wel verschil!en inderdaad elke dag is ook niet nodig maar ik kon me er niet van weerhouden hahha.ma 3 miskramen zoek je toch extra bevestiging.tenmiste ik wel. Nu mij niet weer getest

4 jaar geleden

Bij mij ging het ook niet heel erg rap hoor.. 1e test is van m'n nod..

4 jaar geleden

Reactie op Esje 39

Ik zie wel verschil!en inderdaad elke dag is ook niet nodig maar ik kon me ...
Snap ik hoor! Het is ook gewoon allemaal zo spannend. Ik probeer gewoon te herhalen dat mijn lichaam hiervoor gemaakt is en het weet wat het moet doen. Dat helpt een beetje (niet altijd hoor haha) 馃檲

4 jaar geleden

Dit zijn die van mij. Eerst dacht ik ook dat ze niet goed zouden oplopen. Maar loop van dagen zie je uit eindelijk toch steeds een duidelijker streep. Je kan nog even door testen. Ieder maakt anders hcg aan.

4 jaar geleden

Reactie op Arisa_22

Dit zijn die van mij. Eerst dacht ik ook dat ze niet goed zouden oplopen. M ...
Dit ziet er inderdaad herkenbaar uit. Ik ga vrijdag nog maar een keer testen en anders even bloed prikken. Bedankt voor je reactie! 馃槝

4 jaar geleden

Dit ziet er inderdaad herkenbaar uit. Ik ga vrijdag nog maar een keer teste ...
Pfiewwww ze lopen nu wel goed op en Clear Blue geeft nu op 4+2 ook 2-3 weken aan! 馃槃馃帀