9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb van de action ronde bakjes gekocht. Zijn van glas. Sluiten goed, kunnen in de magnetron, handig om mee te nemen en makkelijk schoon te maken😉

2 jaar geleden

Ik heb deze! Kan je stapelen in de kast of in de koelkast. Mogen in de diepvries en in de magnetron!

2 jaar geleden

Voor bakjes heb ik helaas geen tips, bovenstaande lijkt me wel een goede optie. Verdiep je even in het opwarmen in de magnetron en het opwarmen van plastic. Beide zijn niet echt aan te raden. Als je opwarmt met de magnetron dan liever in glas of porselein. Beste is natuurlijk au bain marie. Wel super dat je het vers maakt dan weet je wat de kleine eet. Hier helemaal fan van de baby stomer blender.

2 jaar geleden

Ik heb deze van de Hema. Bevallen hier goed.

2 jaar geleden

Reactie op suusl94

Ik heb deze van de Hema. Bevallen hier goed.
Vond die ook heel tof maar ze zijn zo klein! (Dochter eet al 200g). Bestaan ze ook groter?

2 jaar geleden

https://www.mamaloes.nl/babymoov-babybols-250-ml-bewaarbakjes-6-stuks-a004309 Ik heb deze gekocht (2 setjes). Nu zodat ik melk mee kan geven naar het kdv of andere oppas, dan kan ik mijn flesjes meenemen om te kolven. Ik heb ook vooruitgedacht, deze kunnen ook prima voor hapjes later. Er staan maten op, kunnen in de vriezer, magnetron en vaatwasser. Ze zijn ook stapelbaar, vind ze super handig!

2 jaar geleden

Nuby heeft fijne vakjes speciaal voor baby voeding 😊 die gebruik ik al 11 jaar haha

2 jaar geleden

Philips avent bewaarbekers! Ik had ze over omdat de borstvoeding is mislukt.. en ze zijn uitstekend om de hapjes in de vriezer te bewaren 🤗

2 jaar geleden

Reactie op snoeltje91

Philips avent bewaarbekers! Ik had ze over omdat de borstvoeding is mislukt ...
Deze heb ik ook