12 Reacties

4 jaar geleden

De verf op waterbasis komt niet los door speeksel. Je kan deze ook gewoon poetsen. Het heeft ongeveer dezelfde hardheid als lakverf, maar is inderdaad kindvriendelijke verf.

4 jaar geleden

Hier ook verf op waterbasis voor het bedje gebruikt, ging helemaal goed😊

4 jaar geleden

En wil je het helemaal veilig speen is er het merk Little Greene dat kindveilige verf maakt. Maar op waterbasis kan gewoon prima 😊

4 jaar geleden

Reactie op Suusje796

En wil je het helemaal veilig speen is er het merk Little Greene dat kindve ...
Thanks voor de tip!!

4 jaar geleden

Wij hebben onze witte box ook zwart geverfd. Dit ook gedaan met verf op waterbasis. Het enige nadeel is dat je echt wel een aantal keer moet over schilderen voordat het goed dekt, maar nu onwijs blij met het resultaat😊

3 jaar geleden

Reactie op HappyMom2225

Wij hebben onze witte box ook zwart geverfd. Dit ook gedaan met verf op wat ...
Mag ik vragen of je deze vooraf nog geschuurd hebt oid?

3 jaar geleden

De “kindveilige verf” is vooral een marketing truc. Verf op waterbasis is gewoon prima.

3 jaar geleden

Reactie op Bysaa

Je moet echt altijd wel lichtjes opruwen. Anders hecht de verf niet zo goed. Je hoeft niet de hele verflaag eraf te schuren maar neem wel even de tijd om je oppervlakken op te schuren dan is je resultaat echt zoveel mooier!!

3 jaar geleden

Reactie op Miriamlisanne

Je moet echt altijd wel lichtjes opruwen. Anders hecht de verf niet zo goed ...
Thanks! Ik wil onze witte in m'n verlof zwart maken maar ben van mezelf niet zo handig haha

3 jaar geleden

Reactie op Bysaa

Klopt, wij hebben onze box wel eerst goed geschuurd alvorens we deze zwart hebben geverfd. Wij zijn heel blij met het eindresultaat, ondanks dat er wel 3 of 4 lagen zwarte verf op zitten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Bysaa

Thanks! Ik wil onze witte in m'n verlof zwart maken maar ben van mezelf nie ...
Het is gelukkig niet zo moeilijk! Wel na het schuren nog even stofvrij maken natuurlijk :) anders zitten er allemaal korrels op je box die je vervolgens vast verft. Komt echt goed hoor en heel leuk ook om dan het eindresultaat te zien!

3 jaar geleden

Verf de box eerst in de kleur grijs. En dan is 1 laag zwart voldoende om het te dekken. Zo heb ik het ook gedaan. Van wit gelijk naar zwart is 3 of 4 keer schilderen