14 Reacties

2 jaar geleden

Hier een zoon met lange benen en ik ben ook nog op zoek naar de juiste merken

2 jaar geleden

Noppies al geprobeerd? Hoewel t wat wisselt daar per broekje heb ik er wel lange tussen zitten. Verder 1+ in the family idd. Feetje, Dirkje, Hema en Petit Bateau vind ik juist erg kort vallen.

2 jaar geleden

Reactie op _xkb

Hier een zoon met lange benen en ik ben ook nog op zoek naar de juiste merk ...
Flinq is een aanrader voor jongens!

2 jaar geleden

Tumble 'n dry?

2 jaar geleden

Babystyling?

2 jaar geleden

Reactie op Lace

Noppies al geprobeerd? Hoewel t wat wisselt daar per broekje heb ik er wel ...
Nog geen broekjes van Noppies hier, goede tip om eens naar te kijken. Dank je! 😃

2 jaar geleden

Reactie op Lbaby2

Tumble 'n dry?
Merk ken ik nog niet, dank voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op xCDx

Babystyling?
Nu je het zegt, de broekjes en leggings die ik daarvan heb vallen ook lang inderdaad. Alleen vind ik het bij de broekjes jammer dat het elastiek in de taille na een halve dag al erg los zit. Bij de leggings heb dat probleem gelukkig niet.

2 jaar geleden

De broekjes van jips handmade vallen ook best lang vind ik. Zij maakt de kleding zelf dus ik denk dat je ook kunt vragen om de broekjes nog wat langer te maken!

2 jaar geleden

Reactie op Pipo092

De broekjes van jips handmade vallen ook best lang vind ik. Zij maakt de kl ...
Oh dat is ook een goede tip! Dankjewel 😃

2 jaar geleden

Same. Qua lengte draagt ze 62 maar die zijn in haar middel nog heel wijd. Maar alles maat 56 of met voetjes eraan past ze qua lengte niet meer

2 jaar geleden

Meegroei legging van de hema?

2 jaar geleden

Ik vind de broekjes/leggings van Wibra aardig lang. Mijn dochter is niet echt heel lang en bij haar moet ik ze omslaan. Mijn oudste is wel heel lang en die was ook heel smal. Daar werkte Wibra, Zeeman en tumble n dry heel goed.

2 jaar geleden

Hema leggings:)