Mijn dochter heeft lange benen. Bij veel merken zitten de broekjes in haar taille goed, maar dan zijn het driekwartbroeken qua lengte. En is de lengte goed, dan zakken de broekjes/legging nog af. Ik vind de leggings van Name It en 1+ in the family fijn, omdat die pijpen langer zijn. Net als de meegroeileggings van Hema. De gewone leggings van Hema zijn weer veel te kort.
Nog meer mama’s met kindjes met lange benen? En wat zijn jullie favoriete merkjes?
Noppies al geprobeerd? Hoewel t wat wisselt daar per broekje heb ik er wel lange tussen zitten. Verder 1+ in the family idd.
Feetje, Dirkje, Hema en Petit Bateau vind ik juist erg kort vallen.
Nu je het zegt, de broekjes en leggings die ik daarvan heb vallen ook lang inderdaad. Alleen vind ik het bij de broekjes jammer dat het elastiek in de taille na een halve dag al erg los zit. Bij de leggings heb dat probleem gelukkig niet.
De broekjes van jips handmade vallen ook best lang vind ik. Zij maakt de kleding zelf dus ik denk dat je ook kunt vragen om de broekjes nog wat langer te maken!
Ik vind de broekjes/leggings van Wibra aardig lang. Mijn dochter is niet echt heel lang en bij haar moet ik ze omslaan. Mijn oudste is wel heel lang en die was ook heel smal. Daar werkte Wibra, Zeeman en tumble n dry heel goed.