11 Reacties

4 maanden geleden

Wij zetten Lanterfantje op (YouTube).leuk liedje

4 maanden geleden

Over tanden poetsen

4 maanden geleden

Ik laat hem liggen op het aankleedkussen op de eettafel en zit bij z'n hoofd op een stoel (net als de tandarts zeg maar). En dan iets in zijn handen voor afleiding. Werkt voor ons het beste, als hij zit dan draait hij continu zijn hoofd weg.

4 maanden geleden

Wij noemen alles op wat hij heeft gegeten en dat poetsen we dan op een speelse manier weg. Zo van...oh ik zie nog een.... oh en daar boven zit nog en stukje.... Of een liedje zingen, zeg eens aaaaa!

4 maanden geleden

Met mijn tanden borstel poetsen helpt momenteel als enige 😂 Alles wat van mama is vindt ze momenteel interessant… Oh well..

4 maanden geleden

Reactie op Babybomba

Wij noemen alles op wat hij heeft gegeten en dat poetsen we dan op een spee ...
Dit doen wij ook, werkt goed om er een spelletje van te maken. Eerder vroegen we haar om dierengeluiden na te doen, ‘Hoe doet de leeuw?’ en dan deed ze haar mond open, maar ‘zoeken’ naar eten werkt hier veel beter

4 maanden geleden

Bij ons was het ook drama, een tijdje werkte idd ook alleen tandenborstel van mama 🥲 inmiddels gebruiken wij nu deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/medies-360-u-vormige-kindertandenborstel-regenboog-roze-baby-tandenborstel-kindertandenborstel-peuter-tandenborstel-u-vorm-siliconen-bpa-free-2-tot-7-jaar/9300000081316384/?bltgh=lTY36JDwZwu9CiFx215BtQ.2_41.45.ProductImage En ik moet zeggen het is nu al een paar weken een groot succes!

4 maanden geleden

Heel herkenbaar totdat hij zag dat zijn grote broer op een krukje/ opstapje mocht staan sinds dien staat hij al gelijk met de mond open zolang mama maar poetst 😀

4 maanden geleden

M’n dochter weigerde ook, toen probeerde ik een vinger borsteltje. Dat vind ze helemaal drama en sinds dien “dreig” ik daarmee en doet ze haar mond goed open voor de normale tandenborstel🙈 Beetje oneerlijk, maar het werkt goed😂

4 maanden geleden

Hier werkt het tandenpoetslied van de Efteling 😂 elke avond vraagt hij ‘muziekje kijken, even poetsen’ Zonder muziekje was het altijd een gevecht

4 maanden geleden

Wij kijken ook een filmpje van 'poets je tanden' en dan gaat het wel. Ik heb ook een keer de tip gekregen van de Philips sonicare app, dat schijnt ook goed te werken. Wij poetsen trouwens elektrisch met een luvion tandenborstel. Dit gaat wel iets beter dan met de hand.