14 Reacties

4 jaar geleden

Daar zat ik ook al aan te denken en ook na de bevalling. Ik weet niet of legings lekker zitten aan m'n buik als je net bevallen bent.

4 jaar geleden

Reactie op Gizmo93

Daar zat ik ook al aan te denken en ook na de bevalling. Ik weet niet of le ...
Ja lastig. Heb al beetje op internet gekeken maar kan nog niets echt iets vinden?🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ja dat héb ik ook gedaan. Ik heb wel een short pyama gekocht en een set van 2 voedingsbh

4 jaar geleden

Bij de vorige bevalling vond ik al snel elk kledingstuk te veel, dus niks speciaals gekocht 🙈 ik vond zelf wat los zittende kleding fijn na de bevalling. Trainingsbroek of zoals nu met dit weer een jurkje. Heb de eerste periode voornamelijk in bed gelegen, dus had veel een pyjama aan met drukknoopjes bij mijn oksels zeg maar. Die kon ik dan open maken als ik de kleine wilde gaan voeden

4 jaar geleden

Ik heb een zwangerschaps nachthemd van de Hunkemöller. 15 euro dacht ik. Die draag ik nu al, maar is ook handig bij de bevalling. Of een ander wijd shirt van je partner ofzo, dat werkt ook goed. Iets dat lekker wijd is, los zit en je nog een beetje bedekt kan voelen vond ik wel fijn. Maar t kan ook zo zijn dat je niks om je lijf wilt hebben. 😊

4 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste bevalling zoiets als dit aan: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/bigshirt-2168032/1 Was heel fijn/praktisch maar denk voor nu misschien iets te warm. Was wel een fijn nachthemd voor het nachtvoeden in de wintermaanden. Hoop dit keer in bad te bevallen dus denk sowieso niet veel aan te trekken 😄

4 jaar geleden

In een vorig topic gaf iemand de tip een extra groot mannen t shirt bij de zeeman te halen. Dat heb ik gedaan :D kost bijna niks als het echt heel vuil moest worden. En zit nu al kei fijn op een bikershort!

4 jaar geleden

Ik heb deze besteld!

4 jaar geleden

Ik heb zwarte shirt voor heren gekocht bij de action. En dan 1 of 2 maten groter dan ik normaal heb. Ik gebuik ze nu al om in te slapen en ik neem ze straks ook mee naar het zkh voor de bevalling. Ook de naadloze zwarte boxers voor dames van de action vallen prettig bij je buik, gewoon een maatje groter dan normaal.

4 jaar geleden

Stomme vraag misschien, maar krijg je geen jurk van het ziekenhuis zelf? Zo’n operatie jurk, geen idee hoe die heet haha

4 jaar geleden

Reactie op Greenroom33

Stomme vraag misschien, maar krijg je geen jurk van het ziekenhuis zelf? Zo ...
Dat is denk ik alleen bij operaties, dus bij een keizersnede. Als je poliklinisch bevalt dan niet.

4 jaar geleden

Reactie op Greenroom33

Stomme vraag misschien, maar krijg je geen jurk van het ziekenhuis zelf? Zo ...
Deze krijg je indien ze toch een keizersnede uitvoeren... Va. Mijn zoon had ik de hele tijd mijn eigen kleren aan tot ze beslisten een spoedkeizersnede uit te voeren.

4 jaar geleden

Ik wil heel graag in bad bevallen dus ik verwacht dat ik gewoon naakt ben haha. Maar voor na die tijd of de momenten dat ik toch bedekt wil zijn heb ik een hele luchtige katoenen badjas/kamerjas bij de hema gekocht. Die kan ik straks mooi dicht knopen als ik dat wil en met borstvoeding of huid of huid kan die ook zo weer open.