18 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben pas gevlogen met ons 9 maanden oude baby. Het ging eigenlijk heel goed! Wat wij hebben gedaan: -nieuwe gadgets gekocht zodat hij wat nieuwe uitdaging heeft. - lekker veel tussendoortjes meenemen, knijpfruitjes zijn heel handig! Op de terugvlucht was onze baby wel wat drukker en werd hij soms echt wel vervelend. Maar langer dan 5min hard huilend was het niet. Ik denk niet dat ze zich heel anders voordoen dan thuis. Dus geen zorgen :) ik zou het zo weer doen

één jaar geleden

Ik volg. Wij gaan ook in juni met ons dochtertje van dan ruim 10 maanden vliegen naar Griekenland. Vliegtuig vertrekt ook om 7:00u in de ochtend… Zeer benieuwd hoe de kleine meid het gaat doen… ik geef nog bv dus wellicht helpt dat met het stijgen/ dalen. Verder ook vooral aan het zoeken hoe we dat met de kinderwagen moeten doen… 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Daar

Ik volg. Wij gaan ook in juni met ons dochtertje van dan ruim 10 maanden vl ...
Ik volg ook! Ik dacht aan pop it-speelgoed, wat je kan indrukken. Ik wil ook borstvoeding geven met stijgen en dalen, maar hoe doe je dat met die gordel die je baby om moet hebben?

één jaar geleden

Reactie op Tobus

Wij hebben pas gevlogen met ons 9 maanden oude baby. Het ging eigenlijk hee ...
Bedankt voor je reactie! Deze tips neem ik mee. Super handig! Het zal ook wel meevallen allemaal. Maar allen eerste keren zijn toch spannend 😁

één jaar geleden

Reactie op Daar

Ik volg. Wij gaan ook in juni met ons dochtertje van dan ruim 10 maanden vl ...
Oh wat leuk en toevallig! Welke datum vertrekken jullie. Wij gaan 13 juni vanuit Schiphol naar Kos. Wie weet zitten we wel op dezelfde vlucht haha! 😅

één jaar geleden

Wij hebben de afgelopen week voor het eerst gevlogen met onze kleine man van 9.5 maand. Hij kreeg tijdens het opstijgen en dalen een flesje van mijn man. Hij zat bij hem op schoot met een extra gordel die je bij je eigen gordel moet doen. Opzich hadden ze nog best veel ruimte en kon Santos best schuin liggen tijdens het drinken. Tijdens de vluchten zelf ook redelijk wat geslapen. Verder lekker om zich heen gekeken en wat proberen te vermaken met speelgoed. Hij vond de medepassagiers echter interessanter en zij hem ook😅 het viel me al met al reuze mee!

één jaar geleden

Reactie op El1234

Ik volg ook! Ik dacht aan pop it-speelgoed, wat je kan indrukken. Ik wil ...
Oh daar heb ik niet bij stil gestaan…. Ik hoop dat die ruim genoeg is om haar dwars te leggen op schoot… we gaan het zien!

één jaar geleden

Reactie op Naomi11

Oh wat leuk en toevallig! Welke datum vertrekken jullie. Wij gaan 13 juni v ...
Ohh echt toevallig idd! We gaan alleen 4 dagen later… maar zullen er dus tegelijkertijd zijn 😉

één jaar geleden

Reactie op LisaSanchez

Wij hebben de afgelopen week voor het eerst gevlogen met onze kleine man va ...
Kon je de kinderwagen gewoon meenemen?

één jaar geleden

Met de oudste eerst vliegreis gemaakt rond die tijd. Zorg voor genoeg eten en drinken voor die kleine voor in het vliegtuig. Ik merkte ook als je je kind(eren) zo vroeg uit bed moet halen dat je ze slapend uit bed kan halen en ze slapen in de auto zo verder. Probeer dan op de luchthaven eerst de verlichte dingen te doen(koffer inleveren, door de douane heen) en hierna pas tijd nemen om je kind(eren) eten te geven. Dit is ons tot nu toe altijd gelukt(oudste nu 2,5, jongste 9 maanden). Zelf vind ik vliegen met een kleine van 2 heftiger dan een baby. De baby heeft een ritme en die kan je aardig aanhouden. Die van 2 snapt het nog niet en wilt grote jongen zijn. Wij hebben ook altijd voor genoeg biscuitjes gezorgd, dit gaat er bij onze kinderen altijd zeer goed in vooral met dalen dat vinden wij het ergste van de vliegreis(denk dan aan de oren)

één jaar geleden

dus wij vliegen morgenochrend om 07.00 naar griekenland met onze dochter van 9 maanden. Ik zal daarna nog eens een betichtje doen hoe het is geaan hahah. Dit heb ik nu in de planning. 5 min voor vertrek van huis haal ik haar uit bed en snel verschonen + aankleden en hopelijk slaapt ze dan nog even in de auto naar het vliegveld. Ik heb schilderstape mee voor onderweg, dat schijnen ze leuk te vinden om los te trekken (bijvoorbeeld op het vliegtuig tafeltje) Voor op het vliegveld doen wij het met de draagzak de kinderwagen checken we grlijk in als ruimbagage. Ik heb knijpfruitjes thuis uitgeprobeerd en dat was de hel, ze had het binnen 10 seconde op en daarna krijsen omdat ze meer wilde. Ik neem dus gewoon een potje fruit mee. Nou als ik er na morgrn anders over denk laat ik het weten 😂

één jaar geleden

dus wij vliegen morgenochrend om 07.00 naar griekenland met onze dochter va ...
bwhah okay, het slapen in de auto is niet gelukt. Dus om 03.30 wakker en toen we eenmaal in het vliegtuig zaten (vrtraagd) om 07.30 even in slaap gevallen. Op schiphol zelf was prima te doen met de draagzak. Tijdens het opstijgen een flesje gegeven en tijdens het dalen af en toe haar beker met water (ze had nergens last van). De schilderstape was echt een groot succes dus dat zou ik je aanraden. Het enige lastige vond ik het vermaken van haar verder op schoot terwijl ze het liefste de hele dag wil lopen …. Ook viel ze in slaap vlak voor het opstijgen en turbelentie en moest zij andersom zitten van de bemaning, daar werd ze helaas wakker van maar alle indrukken en prikkels zorgen er wel voor dat ze niet verdrietig is geweest! Ik ben wel heel blij dat we de kinderwagen mee hebben! Fijne reis alvast, wij genieten nog ff lekker hier op Samos🌞

één jaar geleden

bwhah okay, het slapen in de auto is niet gelukt. Dus om 03.30 wakker en t ...
Thanks voor het delen, fijn dat het al met al goed is gegaan. Een hele fijne vakantie gewenst!!

één jaar geleden

bwhah okay, het slapen in de auto is niet gelukt. Dus om 03.30 wakker en t ...
Bedankt voor je berichtje ! Goed om te horen dat alles mee is gevallen. Fijn al deze tips. Geniet nog van jullie vakantie!! 🌞

één jaar geleden

Reactie op Zandsteeg

Met de oudste eerst vliegreis gemaakt rond die tijd. Zorg voor genoeg eten ...
Bedankt voor je reactie!! Hele fijne tips. 😘

één jaar geleden

Reactie op LisaSanchez

Wij hebben de afgelopen week voor het eerst gevlogen met onze kleine man va ...
Bedankt voor je berichtje! Fijn dat alles zo mee was gevallen. Ik denk zelf ook dat allen indrukken in het vliegtuig al reuze interessant is voor die kleintjes. Flesje tijdens het opstijgen/dalen lijkt me ook een goed idee! Gaat vast allemaal goed komen 😁

10 maanden geleden

Hi! Wij vliegen volgende maand naar Italië met ons mannetje van dan 10 maanden. Mag ik vragen hoe jij het met eten ed hebt gedaan? We hebben een appartement dus we kunnen zelf eten bereiden, maar heeft jouw kindje ook wel eens mee gegeten in een restaurant?

10 maanden geleden

Reactie op fem5

Hi! Wij vliegen volgende maand naar Italië met ons mannetje van dan 10 maan ...
Wij zijn elke dag uit eten geweest (dan wel in de middag of vroege avond ivm slaap moeilijkheden) als we vroeg uit eten gingen dan zorgde we dat we nog een soort van tapas achtig voor ons savonds in het huisje hadden. Onze dochter heeft in de restaurants eigenlijk altijd mee kunnen eten. Soms iets van ons en soms bestelde we een klein portie groente. In de supermarkt hadden we brood en fruit gehaald wat ik altijd mee nam voor het geval dat. Maar als we vroegen om een paar slices tomaat dan kregen we die zonder moeite. Ik denk dat dat bij jullie vast ook goed zal komen😊