10 Reacties

10 maanden geleden

Ik fiets sinds ergens in maart de kleine was dus ongeveer 7 maanden. Ik gebruik fietsstoeltje yepp met een slaaprol nijntje ook van yepp. De kleine kan zeker in slaap vallen in het stoeltje.

10 maanden geleden

Wij fietsen sinds eind april met de kleine voorop (daarvoor zat hij in de fietskar). Wij hebben een bobike mini met windscherm. Bevalt echt super! Onze baby is nog niet in slaap gevallen, maar we fietsen ook niet ontzettend lange stukken met hem voorop. Laatst gingen we een hele dag fietsen en toen hadden we 'm lekker in zijn hangmat in de fietskar. Daar kan hij heerlijk slapen. Ik kan een dubbele standaard aanraden en een versteviger/veer voor je stuur zodat het stuur minder snel kantelt! De baby zit stevig vast met riempjes, dus je hoeft niet bang te zijn dat de fiets omkantelt als de baby in slaap valt!

10 maanden geleden

Wij zij aan haar 9 maand ongeveer begonnen. We hebben een helm van de Decathlon en ook het fietszitje. Hier valt ze heerlijk in slaap 馃檲. Ik heb ook een spiegel laten installeren dat ik ze kan zien.

10 maanden geleden

Wij fietsen sinds 9 maanden met een fietsstoeltje van Urban Iki. We hadden gewoon een tweedehands Sparta moederfiets gekocht met dubbele standaard en een versteviger in het fietsstuur. Over slapende baby鈥檚 kan ik niet meepraten, die van ons is v茅茅l te nieuwsgierig en moet alles in zich opnemen, die zal dus nooit slapen op de fiets 馃榿.

10 maanden geleden

Hier een thule yepp 2 mini. Wanneer kindje zelfstandig tot zit komt en stabiel zit kan een fietsstoeltje. Hier een helm van Met met mips. Zijn wel duur maar dat heb ik wel over voor veiligheid.

10 maanden geleden

Wij fietsten met 7 maanden. We hebben een urban iki met een helmpje van de decathlon. Hier valt ze niet in slaap, te veel te zien! Wij hebben ook nog niet langer dan 20 minuten gefietst.

10 maanden geleden

Vanaf dat ze zelf tot zit kon komen, was hier 8 maanden. Ik heb een stoeltje van Thule Yepp mini en een helm van bol, geen idee welk merk

10 maanden geleden

Wij hebben ook zo鈥檔 zin om te fietsen! Maar hij kan nog niet zelfstandig tot zit komen, dus wachten we nog even. We hebben een Thule Yepp gekregen voor voorop. En moeten nog een geschikte fiets kopen met dubbele standaard en fietsslot. Hebben nu alleen een hele goedkope en gammele stadsfiets en een herenfiets.

10 maanden geleden

Hier ook een urban iki vind hem ideaal.

10 maanden geleden

Wij zijn rond 8 maanden begonnen met kleine afstanden te fietsen. Hij zit voorop in de Yepp en heeft een Cube helm. Als we lange stukken gaan fietsen gaat hij in de fietskar, de stoelleuning kan achteruit en daar slaapt hij heerlijk in