14 Reacties

één maand geleden

Wij vliegen maandag naar Curaçao, dus nog wat uurtjes langer.. Ik neem sowieso veel lekkere dingen voor hem mee en verwacht ook dat we echt wel regelmatig door het vliegtuig kunnen lopen. Of ik laat hem in het gangpad. De dingen die jij hebt, heb ik ook en verder nog; Potje klei Springveer Autootje Zaklampje Vingerpoppetjes Knijpballetje/stressballetje Magneetboek https://www.bol.com/nl/nl/p/janod-magnetibook-dieren-magneetboek/9200000093034583/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000093034583&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwxLKxBhA7EiwAXO0R0Mr3KWoOTOivv3hifPuaMYssJXbYgQ-qm9mNl-NZE3L68LGJt21X3xoC2TQQAvD_BwE

één maand geleden

Fidget spinner die je op het raam kan plakken met een zuignap en raamstickers zijn ook nog een goede tip. Als een kindje lekker in het gangpad zit te spelen vinden de omstanders dat meestal alleen maar leuk lief en schattig!

één maand geleden

Wij zijn net terug van onze 1e vliegreis met mijj zoontje van bijna 2. Ook een druktemakertje. Geloof mij, had een hele tas vol met speelgoed. Enige wat wij hebben gebruikt is de tablet met filmpje (uiteindelijk maar halfuurtje) en de rest van de tijd heeft hij alleen maar in het gangpad gelopen en gespeeld met andere kindjes of volwassenen die hem net zo interessant vonden als hij hun. Wij vlogen 3 uur en niet geslapen door alle indrukken. Wel speen en eten bij opstijgen en landen. (Mocht je een munckin 360 beker hebben, af en toe ontluchten anders spuit het eruit! Voor de rest tips, maak je niet te druk. Hoe relaxter jij bent des te rustiger je kind. En leg uit wat je doet en wat er gebeurd, geloof ik ook altijd wel in dat ze meer begrijpen dan je denkt. Bovenal, hele fijne vakantie! Mijn tip voor daar, probeer je normale ritme ditect op te pakken qua slaap (die van ons heeft 2 wk lang gebroken nachten gehad terwijl hij thuis doorsliep, overigens overdag geen kind aan met zijn emmertje en water) Geniet!

één maand geleden

Reactie op JufM

Wij vliegen maandag naar Curaçao, dus nog wat uurtjes langer.. Ik neem sowi ...
Veel plezier! Heerlijk daar met kids! 🏖️

één maand geleden

Reactie op Christine89

Veel plezier! Heerlijk daar met kids! 🏖️
Dank je wel! Curaçao is voor mij bekend. M'n zoon gaat voor het eerst. Ik denk idd dat het ook een heerlijk eiland voor kinderen is.

één maand geleden

Reactie op JufM

Dank je wel! Curaçao is voor mij bekend. M'n zoon gaat voor het eerst. Ik d ...
Ja zeker! Wij zijn vorig jaar geweest met 9 maanden en gaan in juni weer met 22 maanden 😄

één maand geleden

Niet perse voor vermaak... Wij vliegen veel met onze kids, aankomende zondag ook weer. (Oudste 3jr en jongste 1,5) - Je mag als ouders met kids als eerst in het vliegtuig.. Lijkt heel aantrekkelijk, maar doe dit niet! Zo zit je al met al zo nog een half uur langer in het vliegtuig voor het opstijgt. Een half uur waar hij ook gewoon lekker vrij had kunnen spelen in de gate, - als het tijd is voor een slaapje tijdens je vlucht, neem dan een draagzak mee als je die nog hebt. Ons zoontje heeft maat 86/92 maar die gaat zondag echt nog weer in de draagzak als hij niet wil slapen in het vliegtuig. Geeft toch net wat meer die geborgenheid (verplicht rustmoment) Waar hij niet alle kanten op kan door prikkels. - in 1 van onze eerste vluchten zagen we iemand Lollys kopen op het vliegveld, toevallig kwam ze voor ons zitten. Toen de jongste het op een krijsen zette, bood ze ons een lolly aan. Zijn ze super lang zoet mee! Dus we hebben een zak Lollys voor de heen en 1 voor de terugweg😅🫣 - klei zag ik voorbij komen maar ben ik zelf geen voorstander van, als er wat valt moet je telkens bukken en gaat overal in zitten, vind ik ook niet heel netjes om vastgetrapte klei in de vloerbedekking achter te laten. Die mensen zijn druk genoeg. En voor jezelf een ellende als je het wel zou willen opruimen. - een magnetisch rekenbord. Met zoon pen aan een touwtje vast aan het bord. - net zoals eerder genoemd met die 360° beker, ook even oppassen met de rietjes beker. Zelfde verhaal. - ik heb dit keer een zak van die plastic speelgoed diertjes van de action mee. Kruidvat heeft ze ook. Is het in het vliegtuig geen succes, dan misschien op het strand wel. - die verven met waterpen tip vind ik wel geniaal, daar had ik nog niet aan gedacht! - gebruikt hij een speen of knuffel? Die dan niet vergeten🫣😅 liefst in elke koffer/tas 1 voor het geval van kwijtraken van de ander. - en idd, veel filmpjes. (Wel even downloaden van te voren😅)

één maand geleden

Reactie op Blij-ei

Niet perse voor vermaak... Wij vliegen veel met onze kids, aankomende zonda ...
Bedankt voor de goede tips!

25 dagen geleden

Reactie op Thari

Bedankt voor de goede tips!
Zie nu magnetisch rekenbord staan. Ik bedoel tekenbord🤣😅🫣

24 dagen geleden

Ik zag net bij de action tammagotchi's!! Heb ze zelf laten liggen maar dat zou ook vermaak kunnen geven toch? En mollenmeppers, die heb ik wel meegenomen. Lagen naast de tammagotchi's. Geen idee of t wat is🫣 Mijn kids zijn denk ik te jong voor een tammagotchi, vooral de jongste. Betreft diertjes eten geven enzo. Die zal dom op de knopjes drukken zonder te weten wat te doen. Ik dacht misschien is dit dan leuk. Al zou het hem uit een huilbui halen en 1min stil zijn, ben ik op dat moment blij😅🤣 en neemt amper ruimte in beslag

12 dagen geleden

Reactie op Laura-5

Wij zijn net terug van onze 1e vliegreis met mijj zoontje van bijna 2. Ook ...
Ik heb zoveel hieraan, hier ook bijna een jochie van 2 en gaan 1 juni vliegen ( Spanje, 3 uurtjes ) en ik maak me ontzettend druk. De vlucht is precies rond zijn middagslaap, bewust voor gekozen zodat hij wel een goede nacht kan doorslapen. Maar zie echt beren op de weg..

11 dagen geleden

Wij zitten nu op onze vakantiebestemming. De heenreis was in totaal 7 uur inclusief tussenstop. Het is me echt alles meegevallen! Er is vooral heeeeeel veel eten doorheen gegaan. Hij heeft veel in het gangpad gelopen en gespeeld. En toen hij echt moe werd heb ik ‘m in de draagdoek gedaan (heeft ie al bijna een jaar niet meer in gezeten) en is toen direct gaan slapen. Mijn grootste tip is dan ook: niet te veel druk maken, het valt meestal mee!

6 dagen geleden

Reactie op Thari

Wij zitten nu op onze vakantiebestemming. De heenreis was in totaal 7 uur i ...
Wat fijn dat het goed is gegaan🥰 Wij zijn ondertussen terug van onze reis. Op heen en terugweg beide kids (3jr en in augustus 2jr) in slaap gekregen met de draagzak. Geeft toch dat stukje vrijheidsbeperking. De oudste vroeg er zelfs om. En bij ons ook weer veel eten, drinken en Lollys 😅👌🏼

5 dagen geleden

De terugreis was hier toch iets minder 😅 Zoontje was mega moe van de vakantie en kon moeilijk in slaap komen door drukte in het vliegtuig. Werd alleen maar boos en gefrustreerd in de draagzak. Maar ach, we zijn weer thuis en de vakantie was heerlijk!