6 Reacties

2 jaar geleden

Bij ons was dit ook het geval, toevallig viel mijn dochter tijdens de heen en terugweg in slaap terwijl ze een moeilijke slaper is. Dus misschien is dit straks bij jullie ook het geval. De laatste 20 min van de vlucht was ze wakker en toen kon ze zich vermaken met een stickervel en een notitieboekje. We gingen samen stickers uitkiezen en erin plakken. We hadden ook een magic colorbook mee, een stift gevuld met water dus dat was ook ideaal. En voldoende snacks meenemen. Voor na de vlucht, wachten op de bagage etc. Achteraf valt het allemaal reuze mee. Succes en een fijne vakantie alvast 鉂わ笍

2 jaar geleden

Onze oudste is altijd een moeilijke slaper geweest, maar toen wij op die leeftijd met haar gingen vliegen, was ze direct bij het opstijgen weg. Het harde geluid van het vliegtuig bleek extreem goed te werken om in slaap te vallen. Hier dus een hele positieve ervaring!

2 jaar geleden

Wij hebben ook een moeilijke slaper al vanaf de geboorte.. zelfs met 3 maanden vliegen heeft hij 4 uur geen oog dicht gedaan 馃檲 Vorige week naar Spanje geweest, 3 uurtjes vliegen. De heenvlucht was om 6 uur sochtends. Dit scheelde 450 euro met de middagvlucht. Dus met een hard hoofd toch maar geboekt. Vluchthaven was 2 uur rijden. Uiteindelijk viel hij na 1,5 uur toch nog in slaap in de auto馃槄. Daarna van 4 uur tot 12 uur wakker geweest. 2 koffers waren kwijt dus het duurde ook nog eens extra lang. 馃檲 Hij heeft het echt ontzettend goed gedaan maar was wel kapot. Het voordeel van een kind wat slecht slaapt is dat hij "goed" functioneert met ontzettend weinig slaap en lange wakker tijden 馃ぃ. Op de terugvlucht wel goede tijden, je merkte hierdoor dat hij zich wel beter en rustiger kon vermaken tijdens de vlucht. Met andere woorden, gewoon boeken het komt vast goed 馃槝

2 jaar geleden

Mijn zoontje is geen slechte slaper maar wel een in bed slaper. Kreeg de tip van een andere ouder om inprincipe voor een vlucht te kiezen na het s ochtends wakker worden en voor het s avonds naar bed gaan.

2 jaar geleden

Wij zijn gister naar Gran Canaria gegaan (4,5 uur) en dat viel mij alles mee. Tablet is echt een lifesaver, normaal weinig schermtijd maar voor in het vliegtuig echt fijn. Neem ook veel snacks mee. Ook hadden we een montessori boek (zie link), kunnen ze ritsen en riempjes bedienen. Viel ook erg in de smaak! Bekijk CEEDIA Busy Board - Montessori Speelgoed - Sensorisch Speelgoed - Activiteitenbord - Educatief speelgoed - NEDERLANDS - INCL TEKENBORDJE + UITGUMBARE STIFTEN op: https://www.bol.com/nl/p/ceedia-busy-board-montessori-speelgoed-sensorisch-speelgoed-activiteitenbord-educatief-speelgoed-nederlands-incl-tekenbordje-uitgumbare-stiften/9300000165596678?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

2 jaar geleden

Ik zou zeggen laat je kindje op de luchthaven even bewegen, eventueel in het vliegtuig laten lopen en zorg voor voldoende eten en drinken voor de kleine. En kijk eventueel naar wat speelgoed/tablet wat gewoon vanuit de stoel gedaan kan worden.