7 Reacties

2 jaar geleden

Is te zien! Ik had er een die blijkbaar speciaal voor maxicosi (autostoeltje) was en die kan ze al niet meer in... als je een koopt die compatibel is met een buggy waar je kindje al rechtop inzit, zou ik zeggen doen! Heel handig. M'n zus haar kindje wordt 2 in juni en ze gebruikt deze nog steeds.

2 jaar geleden

Ik zou een universele kopen die ook in een buggy past. Dan heb je er nog tijden wat aan en ben je max 40 euro kwijt denk ik.

2 jaar geleden

Ik heb de 'footmuff evo' voetenzak gekocht op bol.com, super fijn en niet duur :) geen idee hoe lang je het gebruikt.. mijn meisje zit er in ieder geval heerlijk in.

2 jaar geleden

Zat indd met hetzelfde dilemma. Heb alleen een voetenzak voor in de autostoel en de bak van de kinderwagen. Nu eerst eentje te leen gekregen voor in de stoel van de kinderwagen, dus de buggy stand. Want denk dat het indd hele raar doel wel eens handig kan zijn. Vooral in NL met wisselvallig weer 😅 En je doet er indd vaak wel 2/3 jaar mee. Dus als deze zak bevalt dan koop ik er zeker zelf ook een!

2 jaar geleden

Wij hebben de Mutsy Nio met bijpassende voetenzak. Bij mijn oudste (oktober kindje) hebben we de voetenzak gebruikt tot en met juli in het eerste jaar. Je kan de zak namelijk ook helemaal open ritsen en alleen de ondergrond gebruiken, dan zitten die kleintjes toch wat zachter. De tweede winter hebben we de voetenzak maar kort gebruikt. Als je kindje gaat lopen, is het niet zo handig meer: ga je dan met vieze schoenen in de zak? Of zonder schoenen en de schoenen los mee? Omdat het een heel gedoe is om de zak er op en af te halen, hebben we het toen maar op gegeven.

2 jaar geleden

Reactie op Stefanie3

Wij hebben de Mutsy Nio met bijpassende voetenzak. Bij mijn oudste (oktober ...
Dat is dus precies de twijfel die ik ook heb. Tegen die tijd is ze 1.5 ongeveer. Tenzij het in oktober al echt winter is. Geen idee of ze dan echt al loopt.

2 jaar geleden

Ik heb deze gekocht (niet zozeer omdat ik dacht het weinig te gebruiken, maar omdat een bugaboo voetenzak 180 euro kost, dat vind ik echt idiote prijzen) . Tweedehands zijn ze bijna niet te krijgen of enorm versleten (vermoed idd omdat je op een gegeven moment met schoenen zit en het dan wat sneller slijt) https://www.bol.com/nl/p/achate-voetenzak-voor-kinderwagen-of-stoeltje-baby-slaapzak-autostoel-zwart/9300000070410619?referrer=socialshare_pdp_androidapp Is een universeel model dus past bij de meeste wagens wel. Hij is lekker warm en redelijk waterafstotend. Prima ding en kostte maar 25 euro. Dan is 't niet zo erg als je hem nog maar eventjes gebruikt.