109 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Nou, wie van de dames zijn ook nog niet weer zwanger?
Ik ben nu 2 dagen overtijd, terwijl ik normaal altijd behoorlijk regelmatig ben, alleen ik blijf negatief testen 😔 Zo vervelend die onzekerheid... Ondertussen zijn we al meer dan een half jaar aan het proberen, dit is de 6e ronde

2 maanden geleden

Hier ronde 1 voor kindje nr 3 🥰 Zit in wachttijd na eisprong. Ik ga er niet vanuit dat het direct lukt en bij beide kindjes eerst een miskraam gehad. Dus uit bescherming voor mezelf, duurt het vast nog even.

2 maanden geleden

Reactie op TopperAms

Ik ben nu 2 dagen overtijd, terwijl ik normaal altijd behoorlijk regelmatig ...
Ahhh herkenbaar.... Heel vervelend die onduidelijkheid. Wij zijn ondertussen al weer bijna 1,5 jaar bezig, maar dat komt ook mede omdat ik zulke onregelmatige lange cyclussen heb :(. Maar naar de dokter er voor wil ik niet. Hopelijk word je test binnenkort toch wel positief of heb je duidelijkheid door ongesteld te worden. Want niks... Is ook onduidelijk en vervelend vind ik

2 maanden geleden

Reactie op TopperAms

Ik ben nu 2 dagen overtijd, terwijl ik normaal altijd behoorlijk regelmatig ...
Ik had dit ook en vond het ook erg lastig, vooral omdat ik dus niet 100% zeker wist wanneer m’n eisprong was geweest. Sindsdien ben ik weer smorgens gaan temperaturen (met de ladycomp, dasy heb je ook die werkt hetzelfde) en weet ik in ieder geval zeker wanneer m’n eisprong is geweest, geeft mij heel veel rust. Of sommigen doen natuurlijk ovulatie testen dan weet je het ook zeker!

2 maanden geleden

Reactie op BlackFairy

Ahhh herkenbaar.... Heel vervelend die onduidelijkheid. Wij zijn ondertusse ...
Helaas is net vanavond de menstruatie begonnen 😔 Naast dat het toch weer erg tegenvalt, is het ook net op de eerste avond van een midweekje weg.. Poeh, 1,5 jaar is echt een poos! Waarom wil je er niet voor naar de dokter als ik vragen mag?

2 maanden geleden

Wij zijn nu inmiddels 6 maanden bezig voor een tweede. Dus het voelt ‘lang’. De eerste was er in ronde 2. Heel dom misschien maar allerlei influencers die ik volgde toen ik zwanger was lijken nu ineens állemaal spontaan weer zwanger, heel irritant! En begin steeds meer opmerkingen te krijgen vanuit mijn omgeving of als ik iets wil vertellen dat iedereen denkt dat ik ga vertellen dat ik weer zwanger ben. Maar dat is dan niet zo.. Hopelijk lukt het ons allen snel weer 🍀

2 maanden geleden

Ik ben vanochtend ongesteld geworden na ronde 5... Helaas zijn mijn man en ik nu ook allebei flink ziek met hoge koorts en lees ik online dat dat wel tot 3 maanden voor verminderde zaadkwaliteit kan zorgen, dus beetje bang dat het de volgende 3 rondes ook niet gaat lukken ☹️. Ik zit er best mee dat er steeds meer leeftijdsverschil tussen onze eerste en mogelijke tweede gaat zitten. Ik wilde eigenlijk het liefst maximaal 3 jaar verschil, maar dan moet het wel dit jaar lukken om zwanger te worden. Hoe gaan jullie daarmee om?

2 maanden geleden

Reactie op MargotN

Ik ben vanochtend ongesteld geworden na ronde 5... Helaas zijn mijn man en ...
Lastig zeg! Als je wens groot is, is iedere maand te lang. Wat betreft de verminderde zaadkwaliteit, zou ik proberen om los te laten wat internet zegt. Heb hier al vaker topics over gelezen, mensen die zwanger zijn geraakt terwijl beiden corona/griep/koorts hadden. Je weet maar nooit🍀

2 maanden geleden

Reactie op LRVK

Wij zijn nu inmiddels 6 maanden bezig voor een tweede. Dus het voelt ‘lang’ ...
Same here! Ik kijk zelf vooral naar Teske, zij is net bevallen van haar kindje en mensen om me heen, die later zwanger waren dan ik, zijn opeens alweer zwanger.

één maand geleden

Hoe gaat het hier?

één maand geleden

Ik zit in mijn wachtweken nog dik 1,5e week te gaan

één maand geleden

Reactie op Suusje669

Ik zit in mijn wachtweken nog dik 1,5e week te gaan
Pfff slopend!!! Welke ronde is het nu voor jou?

één maand geleden

Wij zitten nu in de vruchtbare periode van ronde 8! Maar het is wel pittig, want iedereen is hier bij huis door een buikgriep 😬

één maand geleden

Reactie op TopperAms

Wij zitten nu in de vruchtbare periode van ronde 8! Maar het is wel pittig, ...
Oeiii!!! Hopelijk heeft het geen slechte invloed 🤞🏼🤞🏼

één maand geleden

Pas ronde 4. Maar we hadden in juni al willen beginnen maar eerste kindje was een keizersnede dus wilde netjes de aangeraden termijn afwachten. Toen kreeg ik schildklierproblemen dus uiteindelijk pas in december een go gehad. Dus pas ronde 4 maar baal ook gewoon dat het steeds verder weg gaat van onze wens.

één maand geleden

Reactie op Suusje669

Pas ronde 4. Maar we hadden in juni al willen beginnen maar eerste kindje w ...
Snap ik hoor, maakt niet uit hoelang je bezig bent. Het is en blijft spannend. Maar snap je gevoel inderdaad wel heel erg, het gevoel dat het steeds verder weg gaat of langer duurt. Dat is ook niet leuk... Wij zijn nu inmiddels 1,5 jaar bezig en heb wel het gevoel dat deze keer raak gaat zijn.

één maand geleden

Reactie op Suusje669

Pas ronde 4. Maar we hadden in juni al willen beginnen maar eerste kindje w ...
Wel knap dat jullie hebben gewacht!

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Snap ik hoor, maakt niet uit hoelang je bezig bent. Het is en blijft spanne ...
Zo zie je maar weer ik mag echt niet klagen. He bah Blegh wat lang. Duurde nummer 1 ook zolang. Ik ga heel hard voor je duimen dat het raak is! Heb je klachten of gekke dingen waardoor je het voorgevoel hebt. Bij mij klopte die de vorige keren 🙈.

één maand geleden

Reactie op Suusje669

Zo zie je maar weer ik mag echt niet klagen. He bah Blegh wat lang. Duurde ...
Klagen mag altijd! Daar is echt niks mis mee. Ik heb niet echt klachten maar merk wel dat een soort van druk op m'n stuitje voel, wat ik de vorige zwangerschap ook heel erg had.

één maand geleden

Reactie op BlackFairy

Snap ik hoor, maakt niet uit hoelang je bezig bent. Het is en blijft spanne ...
Wauw, 1,5 jaar! Ik hoop echt voor jullie dat je gevoel klopt! 💕