75 Reacties

3 jaar geleden

Mij is altijd verteld dat in voorvocht ook zaadcellen zitten. Dat je daar dus ook zwanger van kan raken.

3 jaar geleden

Mij is altijd verteld dat in voorvocht ook zaadcellen zitten. Dat je daar d ...
Ja, volgensmij ook. Kans is 15% volgens internet.

3 jaar geleden

Mij is altijd verteld dat in voorvocht ook zaadcellen zitten. Dat je daar d ...
Dat inderdaad!

3 jaar geleden

Heb je al terug een cyclus?

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Heb je al terug een cyclus?
Ik heb geen idee heb dit nooit bijgehouden of iets.. 🥺

3 jaar geleden

Ik heb geen idee heb dit nooit bijgehouden of iets.. 🥺
Stel dat je alweer een eisprong zou hebben, zou je in een gemiddelde cyclus rond de 10e dag na je eisprong je maandstonden moeten krijgen. Dus dan kan je over een tiental dagen testen. Tenzij je zo een test neemt die extra vroeg kan afgenomen worden. Dan kan het misschien al enkele dagen eerder. Het zou echter straf zijn dat je alweer zwanger bent. 😰

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Stel dat je alweer een eisprong zou hebben, zou je in een gemiddelde cyclus ...
Ervan uitgaande dat je nu ongeveer je eisprong hebt waardoor je zwanger kan raken.

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Stel dat je alweer een eisprong zou hebben, zou je in een gemiddelde cyclus ...
Hoe weet je of je je eisprong al hebt? Heb altijd de pil gebruikt nooi echt met cyclussen etc gewerkt..

3 jaar geleden

Reactie op Kathds

Ervan uitgaande dat je nu ongeveer je eisprong hebt waardoor je zwanger kan ...
Dus als ik die niet heb dan kan je er zoiezo op dat moment niet zwanger van raken?

3 jaar geleden

Je krijgt straks eerst een eisprong en pas dag of 14dgn later word je weer voor het eerst ongesteld. En zoals al gezegd is door anderen, kans is aanwezig! Maar er bestaan condoom ♥️

3 jaar geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Je krijgt straks eerst een eisprong en pas dag of 14dgn later word je weer ...
Maar tijdens die eisprong ben ik dus vruchtbaar? En hoe weet je wanneer je die hebt? Heb altijd gewoon de pil gebruikt alleen nu na de bevalling nog niet gelijk op kunnen halen. Paniek! 🥺

3 jaar geleden

Volgens mij is de kans echt heel klein dat je zwanger raakt hiervan. Wij hebben deze methode ook toegepast en nooit zwanger geraak hierdoor. Maar goed je kunt het risico beter niet nemen natuurlijk :)

3 jaar geleden

Je zou over 2 weken een zwangerschapstest kunnen doen en dan na 3 weken nog eens voor de zekerheid, maar de kans is niet heel groot dat je zwanger bent. Alhoewel je vaak wel extra vruchtbaar bent na een zwangerschap.

3 jaar geleden

Maar tijdens die eisprong ben ik dus vruchtbaar? En hoe weet je wanneer je ...
Dat is het gevaar nu. Dat weet je niet. Als je eenmaal ongesteld bent geworden en je hebt een vaste cyclus, had je het schatten. Maar nu niet. Want eerst een eisprong en dan daarna ontdek je dus dat je ongesteld bent. En vaak heb je de eerste maanden ook nog een onregelmatige cyclus. Het is nu dus niet zonder risico wat je doet.

3 jaar geleden

Reactie op Tobus

Volgens mij is de kans echt heel klein dat je zwanger raakt hiervan. Wij he ...
Haha nou, onze augustus-baby is het levende bewijs dat deze methode niet zo betrouwbaar is 😅

3 jaar geleden

Okee ik ga de aankomende dagen dus echt niet slapen. Ben nu echt ongerust

3 jaar geleden

Reactie op Pretje

Haha nou, onze augustus-baby is het levende bewijs dat deze methode niet zo ...
Heeft wel te maken met de kwaliteit van het zaad. Maar zaad zit ook in voorvocht. Dus als je zeker wil zijn dat je niet zwanger word moet je geen seks hebben. Anders is dr kans er gewoon.

3 jaar geleden

Geeft je nog volledig borstvoeding? Zo ja dan is de kans heel erg klein.. 2% in het eerste half jaar.. maar hoe dichter bij op de bevalling hoe kleiner die is..

3 jaar geleden

Geeft je nog volledig borstvoeding? Zo ja dan is de kans heel erg klein.. 2 ...
Dit is niet waar. Mijn moeder dacht dit ook en is gewoon zwanger geraakt. Borstvoeding is geen anticonceptie.

3 jaar geleden

Geeft je nog volledig borstvoeding? Zo ja dan is de kans heel erg klein.. 2 ...
Oeh nee, blijkt hele grote fabel te zijn