7 Reacties

3 maanden geleden

Onze kindjes hebben een schaapje. Rood/oranje? Slapen! Groen? Je mag opstaan In t begin heeeeeel consequent hierin geweest en dit zit er nu helemaal in. Uiteraard mogen ze wel altijd naar de wc om te plassen 😉

3 maanden geleden

Wij hebben ook een schaapje. Rood is slapen, oranje is op de kamer spelen, groen is opstaan en naar papa en mama toe 😊

3 maanden geleden

Ik heb een slaaptrainer met maar 2 kleuren. Blauw is slapen geel is wakker. Geen oogjes die open gaan dus geen geluid waar mn zoontje wakker van kan worden. Eerste paar dagen heel consequent terug in bed gelegd bij blauw. Al was het bijv. Maar voor 5 minuten. Maar nu blijft hij eigenlijk altijd netjes in zn bed.

3 maanden geleden

Ohhh wat fijn dat voor jullie die wekkers werken allemaal! Wij hebben er uiteraard ook 1 en hij kan keurig benoemen bij welke kleur hij wat moet doen maar hij heeft er verder wel lak aan 😆

2 maanden geleden

Dat schaapje hebben wij ook maar helpt totaal niet. Als hij 6 uur wakker is en het schaapje tot op 7 uur groen ingesteld, loopt hij gewoon uit bed want is niet meer moe. Dus ik ben ook op zoek naar DE tip…

2 maanden geleden

Wij hebben een koala die rood is bij blijven liggen en groen bij opstaan. Ze kwam een lange tijd van de zomer elke keer haar bed uit als ze naar bed moest met driftbuien en uiteindelijk ervoor gekozen om de klink van haar deur te halen aan haar kant. Ze roept nu elke ochtend "mama koala is groen". Deze combinatie heeft ervoor gezorgd dat ze goed in bed blijft liggen

2 maanden geleden

Heeft hij het misschien koud? Mijn peuter werd ook weer vaker wakker. Ik heb een dekbed gekocht voor over zijn slaapzak en nu slaapt hij weer in één ruk door tot 7.00-7.30 uur.