5 Reacties

2 maanden geleden

Hello, Ik woon ook in deze omgeving 😊. Hier een paar plekken waar ik zelf wel eens kom Zoetermeer De balijhoeve Bij Dekker Cafe t nestje Sweet Lake Italy!! De zoetelaar Lake italy Den Haag Binkies Birdie T achterommetje Cafe juni Pluk T' pompke Jacobahof Pex Koffie en kind Op de hoek Het heden Kunst & kids cafe Crunch cafe Theeschenkerij ijgenwijs Boomhutten cafe Solbeach Scheveningen Onder de watertoren Pijnacker Suikerbol Intratuin Leidschendam Stadstuin rusthout Voorschoten Theehuis jansland Voorburg Hoeve essenstein Wassenaar Pops Landgoed de Horsten Lisse Landgoed olmenhof Ho fboerderij De smulhoeven Lievelingetjes Boerderij landzigt Delft Kobus Knus Buytendelft

2 maanden geleden

Ik kom uit Rotterdam en heb ook een dochter van 2. Wij gaan vaak naar Plaswijckpark echt super leuk. Me dochter vind het zo leuk daar. En we zijn nu 3x naar drievliet geweest is ook al heel leuk voor deze leeftijd . Ze kunnen in best veel dingen. En afgelopen zondag naar de intratuin geweest , voor haar idee waren we in de Efteling 😂 stuk goedkoper.

2 maanden geleden

Reactie op Kellyy12

Ik kom uit Rotterdam en heb ook een dochter van 2. Wij gaan vaak naar Pla ...
Kan je veel in plaswijckpark? Wij gingen voor zwemmen alleen wat heb je daar dan🫣

2 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1008

Hello, Ik woon ook in deze omgeving 😊. Hier een paar plekken waar ik zel ...
Heyyy dankjewell wat fijn heb alles genoteerd ik ga zo google♥️

2 maanden geleden

Reactie op momy2022E

Kan je veel in plaswijckpark? Wij gingen voor zwemmen alleen wat heb je daa ...
In de zomer is het ook heel leuk , heb je indd een buiten zwembad en een spray park. Maar buiten de zomer is er ook veel te doen. Je heb dieren , je kan ik een treintje die door het park rijd, je heen draaimolen. Je kan binnen spelen en je kan buiten spelen in een speeltuin.