7 Reacties
één maand geleden
Wij gaan rond 13.00 naar het centrum even kijken en proberen rond 15.00 weer thuis te zijn. Red ze het niet gaan we niet. Red ze het wel mooi. Is ze moe bij thuiskomst kan ze nog naar bed.
één maand geleden
Bedoel je dat je het op tv gaat kijken? Of was je van plan ergens in je woonplaats ofzo te gaan kijken? Ik doe mijn zoon namelijk gewoon op tijd naar bed (12.30) hij slaapt meestal tot 14/14.30 en dan kijk ik de intocht gewoon met hem terug, hij merkt het toch niet dat het al gebeurd is haha.
Als je ergens heen gaat om te kijken zou ik het gewoon eens proberen, lukt het niet dan heb je het geprobeerd toch?
één maand geleden
Reactie op _xkb
Bedoel je dat je het op tv gaat kijken? Of was je van plan ergens in je woo ...
Nee wij willen echt naar de intocht gaan. Niet op tv kijken. Deze begint hier om 14:00’. En ik ga hem denk ik gewoon om 12:00 erin leggen, en rond 13:30 eruit halen.
één maand geleden
Net op bed gelegd en ligt te slapen en om 13.30 eruit halen en om 14 is de intocht hier in het dorp
één maand geleden
Hier om 12 uur op bed gelegd en om kwart voor 2 eruit gehaald. Zo slaapt hij toch nog 1,5 uur.
Dit doen we wel vaker. Soms leggen we hem ook pas om half 2 op bed als het niet anders uit komt 😄
één maand geleden
Hier is het gelukt. Het was een beetje spannend maar ook heel leuk 😃