148 Reacties

4 jaar geleden

5 augustus volgens eigen berekening. ☺️

4 jaar geleden

Hier ook nu 4+5 weken zwanger van ons 2e wonder🥰 ons zoontje is 10 november 1 geworden die word grote broer💙 23 december eerste echo👶🏼

4 jaar geleden

Reactie op RomyLulofs

Hier ook nu 4+5 weken zwanger van ons 2e wonder🥰 ons zoontje is 10 novembe ...
Wat super leuk zeg ❤ Nog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje 🥳 ons dochtertje is 7 oktober 1 geworden. Super leuk dat we beide alle twee keer tegelijk zwanger zijn 😊🥰 Ik weet niet wanneer wij de eerste echo hebben, ik heb me al aangemeld bij de verloskundige maar die waren vrijdag niet bereikbaar dus denk dat ze mij morgen bellen voor een afspraak voor de eerste echo en intake🥰❤ Ook al is het de tweede keer toch wel weer spannend de eerste echo 🥰❤

4 jaar geleden

3 augustus 🙈 volgens eigen berekening 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Completemommy

Wat super leuk zeg ❤ Nog van harte gefeliciteerd met jullie zoontje 🥳 ons ...
Super leuk zijn we voor nu even ver❤️ Jij ook nog gefeliciteerd met jullie dochtertje🥳 Leuk om elkaar te blijven volgen ben benieuwd wanneer jij je eerste echo heb!😃 Het is inderdaad weer heel spannend ook al is het de 2e altijd weer spannend die eerste echo🥰🙈

4 jaar geleden

Ik ben volgens eigen berekening op 8 augustus uitgerekend 🥰

4 jaar geleden

21 december echo! 😍

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik hoop dat we allemaal volledig mogen genieten van de zwangerschappen. Volgens eigen berekening ben ik 1 aug uitgerekend. We zullen het zien na ons eerste echo😊

4 jaar geleden

1 augustus uitgerekend!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, ik ben 2 augustus uitgerekend, weet de exacte datum omdat ik door IVF zwanger geworden ben ❤

4 jaar geleden

Hoi! Ik mag me ook aansluiten 😃 Ik heb al een dochter, zij wordt 14 december 1! Volgens de app ben ik 5 augustus uitgerekend. Ik heb 23 december de eerste echo. Toch wel weer spannend hoor zo pril! Ik ben bij de eerste van week 5 tot week 18 ofzo beroerd geweest, benieuwd hoe dat nu gaat zijn!

4 jaar geleden

Volgens de app 12-13 augustus

4 jaar geleden

Als het allemaal klopt 10 augustus!💙💗

4 jaar geleden

1 augustus 🥰

4 jaar geleden

2 augustus

4 jaar geleden

Volgens eigen berekening 25 juli. Volgens deze app 1 augustus

4 jaar geleden

Reactie op P-MJ.

Ik ben volgens eigen berekening op 8 augustus uitgerekend 🥰
Hier ook, 1 november 1ste dag van menstruatie?😄

4 jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Hier ook, 1 november 1ste dag van menstruatie?😄
Ik ben er achter gekomen door contact met mijn verloskundige dat waarschijnlijk 8 augustus mijn uitgerekende datum wordt en niet 5 augustus. 16 december hebben we de eerste echo, zo spannend ❤🥰 Ook al is het mijn tweede zwangerschap, het is en blijft toch spannend zo'n eerste echo omdat je dat te horen krijgt of alles goed zit en gaat en of je 1 kindje of meerdere kinderen verwacht 🥰❤🥰

4 jaar geleden

Reactie op Completemommy

Ik ben er achter gekomen door contact met mijn verloskundige dat waarschijn ...
Hier 8 december eerst echo maar dat komt door de vruchtbaarheidsbehandelingen dat ik meer op controle moet. Hier ook 2de zwangerschap blijft even spannend! Ervaar het nu helemaal anders niets van symptomen heb het enkel koud en slaap slecht maar geen pijnlijke borsten of vreetbuien of warmteaanvallen zoals bij mijn zoontje. Echt raar🙈

4 jaar geleden

1 augustus!