26 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben op het moment 29 weken en ik heb al luiers gekocht en natte doekjes. Dit omdat er in verschillende winkels soms hele goeie aanbiedingen zijn wat luiers en natte doekjes betreft. Ik zelf heb gekozen voor het merk pampers en zwitsal en waar aanbiedingen zijn koop ik een goeie voorraad. Alles is duur zat 😜

4 jaar geleden

Ik heb deze doos gehaald. Doekjes zijn lekker vochtig en die klep sluit goed af. Bij andere doekjes heb je na een paar keer open en dichtdoen dat ie niet meer goed afsluit waardoor je doekjes uitdrogen. Verder zag ik laatst een aanbieding pampers 50% korting en heb toen 4 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 gekocht. Nadeel is wel als je teveel koopt en je baby blijkt er niet tegen te kunnen. Ik vindt persoonlijk pampers het beste omdat het beter absorbeert.

4 jaar geleden

Deze site is handig om te zien waar de luiers en doekjes in de aanbieding zijn: https://www.luieraanbiedingen.net/vergelijken/

4 jaar geleden

Wij moeten de babykamer nog gereedmaken. Zodra dat klaar is (denk pas rond 34 weken) zal ik de luiers en doekjes inslaan. Meestal koop ik ze voor mijn oudste in grotere hoeveelheden online, daar waar ze in de aanbieding zijn. Wat betreft welke luiers; dat is een beetje uitzoeken en vooral ook ervaren. Wij hebben voor onze dochter verschillende merken gehad en je komt er snel genoeg achter welke fijn zijn. Dat kan ook verschillen per leeftijd/gewicht. Wij zijn ooit begonnen met Kruidvat luiers maar gebruiken nu alweer een poosje het merk Pampers voor onze oudste (vind de broekjes daarvan heel fijn passen bij haar) en de doekjes van Naïf omdat die milieuvriendelijk zijn en ook zacht voor de huid.

4 jaar geleden

Ik heb nog geen luiers of doekjes gekocht. Ik heb inmiddels van verschillende merken veel luiers (gratis dozen) zodat ik straks uit ervaring kan bekijken welke ik prettig vind. Die kopen we dan wel na de bevalling.

4 jaar geleden

Doekjes heb ik al voor mijn dochter. Luiers koop ik pas rond 36 weken. Als de baby eerder komt mag je toch niet naar huis en heb je nog tijd om ze te kopen. Voor mijn dochter gebruik ik luiers van de AH. Die vind ik het aller fijnste. Toen ze geboren was gebruikte ik pampers. Ik weet nog niet of ik nu weer start met pampers of meteen begin met de luiers van de AH.

4 jaar geleden

Wij hebben de doekjes al in huis. Wij hebben ze gekocht van Zwitsal maar hebben ook nog van andere merken doekjes liggen (uit gratis babydozen) echter horen we van onze omgeving de meeste positieve berichten over Zwitsal, dus vandaar onze keuze. Daarnaast heb ik nu een pak pampers en een pak Kruidvat eigen merk luiers in de kast liggen. Ook deze komen van gratis babydozen. Dan kijken we daarna wel welke prettig is. Maar hierbij horen we veel goede verhalen over Kruidvat eigen merk.

4 jaar geleden

Ik zou aanbiedingen in de gaten houden en gewoon alvast kopen. Geeft misschien een gerust gevoel. Wij hebben bijna alle doekjes geprobeerd voor ons eerste kindje, maar pampers aqua pure vinden we veruit de beste. Blijft goed vochtig en nooit irritatie mee gehad. Kopen we alleen in aanbieding overigens want het is helaas wel een prijzige. Qua luiers ook veel geprobeerd maar kruidvat staat bij ons met stip bovenaan. En zij hebben maat 0. Zou zo'n klein pakje kopen en daarna gewoon met 2 pakken tegelijk als je de goede maat denkt te hebben. Gaat soms zo snel het eerste half jaar dat mijn voorraad soms overbodig was omdat we door moesten naar nieuwe maat. Succes!

4 jaar geleden

Ik ben fan van de pampers pure doekjes. De deksel zorgt ervoor dat we geen droge doekjes hebben en ook is een extra hoesje overbodig. Ze zijn goed nat, maar niet te nat en onze oudste dochter reageert er niet op. Qua luiers heb ik van de oudste nog een voorraad liggen aangezien zij de 1e 2 maanden in het ziekenhuis heeft gelegen en ik net weer gratis babydozen bij de Kruidvat en Prenatal heb opgehaald waar volledige pakken in zaten. Bij onze oudste gestart met Kruidvat, maar die lekten bij ons enorm door. Ben toen overgestapt op Pampers en die bevallen ons perfect (icm ‘s nachts en voor het zwemmen wasbare luiers)

4 jaar geleden

Wij gebruiken nu voor ons dochtertje de pure collectie van pampers. Heel tevreden van en ben dus van plan om deze nu ook te gebruiken. Hiervoor kijken we altijd uit naar de promoties bij het kruidvat of bol.com. dus de volgende keer dat er promoties zijn ga ik er aankopen

4 jaar geleden

Wij gebruiken pampers premium protection bij ons zoontje en gaan die nu weer gebruiken. Die keuze hebben we toen gemaakt ivm ons nichtje wat erg veel last kreeg met de kruidvat luiers en juist wel goed kon tegen de pampers. Ze bevallen ons goed, dus gaan er gewoon mee door. Ik ga nu een beetje de aanbiedingen in de gaten houden en dan binnenkort de eerste luiers halen.

4 jaar geleden

Ik zou persoonlijk niet al heel veel halen want het verschilt per baby welk merk beter valt. Wij hadden verschillende proefverpakkingen die we eerst gebruikt hebben voordat we uiteindelijk pampers vast gingen gebruiken. Luiers zijn bijna altijd wel ergens in de aanbieding dus zou niet nu al heel veel gaan inslaan wat je straks misschien helemaal niet gebruikt.

4 jaar geleden

Ik vond de kruidvat luiers altijd het beste van alle merken, dus die haal ik nu weer. Ze waren pas in de aanbieding samen met de lotion doekjes+extra korting erbovenop. Heb toen in plaats van 67 euro maar 27 betaald. Dat zijn een beetje de aanbiedingen waar ik op let.

4 jaar geleden

Wij hebben nu 3 pakken pampers premium protection in maat 1 en 2 in maat 2 (aanbieding 2+2 negenmaandenbeurs). 1 pak maat 1 ook uit een gratis babydoos. Ga ook niks meer bijhalen voorlopig want moet nog aankijken hoe en wat 😂 Keuze voor pampers is gewoon toeval, had net zo goed van kruidvat/etos kunnen halen als ik daar eerder tegenaan was gelopen. Babydoekjes hebben wij niet gehaald. Wel van 3 verschillende merken een pak gratis gekregen dus gaan kijken wat prettig is voor ons. 1 daarvan is de pampers aqua pure, zie dat de ervaren mama's daar tevreden over zijn dus ben benieuwd tegen die tijd 🙈

4 jaar geleden

Wij hebben billendoekjes wel al in huis gehaald (28 weken). Was heel goed in de aanbieding. Met luiers ben ik wat voorzichtiger omdat je niet weet welke je fijn vind en goed bij de baby zit. Denk dat ik van Etos, Kruidvat en Pampers allemaal 1 pak koop en dan kijk welke het beste bevalt. 😊

4 jaar geleden

Ik heb deze doos gehaald. Doekjes zijn lekker vochtig en die klep sluit goe ...
Thanks! Is dit een goede aanbieding?

4 jaar geleden

Nee. Bij Kruidvat nu Zwitsal 3 dozen halen 1 betalen. Ik betaal nooit meer als 80 cent per pakje doekjes. Altijd on sale. Gewoon bijhouden. Heb nu nog 2 dozen voorraad. Pampers pure heb ik ook. Bende. Maar 46 doekjes waarvan de laatste 20 uit te knijpen zijn boven de gootsteen zo nat.

4 jaar geleden

Hier doekjes op basis van water, voor in de veraorgingszak, voor thuis gebruiken we herbruikbare doekjes. Pampers kocht ik op bol.com in heel mooie reclame alvast geen te grote hoeveelheid want niemand weet of ze er tegen zullen kunnen 😅

4 jaar geleden

Bij wehkamp is dezelfde doos 33,46 dus hij is goedkoper. 1 verpakking van 48 stuks kost €2,99 dus 18x2,99= 53,82. Ik vindt het een goeie deal.

4 jaar geleden

Bij onze 1e bewust gewacht met inslaan. We hadden verschillende probeerverpakkingen thuis. (Vanuit de kinderopvang wist ik dat sommige kindjes luieruitslag kunnen krijgen van sommige doekjes of luiers) De maat 0 en maat 1 van kruidvat eigen merk gingen hier super goed bij haar. Daarna toch overgestapt naar pampers. Ben blij dat ik die van de kruidvat niet had ingeslagen. Nu sinds maat 4 opnieuw overgestapt, nu naar bon bebe. Luierdoekjes altijd nog de sensitive van kruidvat. We zijn begonnen met naïf, maar die vonden we niet prettig in gebruik. Vandaar zou ik echt wachten met inslaan, koop wat probeerverpakkingen en kijk wat bij je kindje past. Niet elke luier sluit bij elk lichaampje mooi aan. Er zijn altijd wel aanbiedingen en t is snel genoeg in huis