45 Reacties

één jaar geleden

Mijn dochter ging 2 dagen voordat zij 3 maanden oud was naar de opvang. De week ervoor had ze al twee uurtjes gewend daar. Ze had het gelijk enorm naar haar zin!

één jaar geleden

Onze kleine is met 2 maanden begonnen, en gaat 5 uur per week. Zelf zit ik nog tot half januari thuis, maar vond het een prettig idee dat hij kon wennen, en ik even voor mezelf heb. Hij doet het ontzettend goed, al ben ik wel continu bereikbaar mocht het nodig zijn. Bewust gekozen voor een gastouder, er zijn dan maar 3 kindjes en 1 baby die dag aanwezig. Geef de kleine de tijd om te wennen, misschien gaat het de volgende keer beter? Doe in ieder geval waar jij je goed bij voelt!

één jaar geleden

Reactie op xMarly

Onze kleine is met 2 maanden begonnen, en gaat 5 uur per week. Zelf zit ik ...
Ik zie net je andere berichtje, kan me voorstellen dat je je daar totaal niet prettig bij voelde. Is een andere opvang een optie? Heel veel succes!

één jaar geleden

Die van mij met 4,5 maanden. Ik heb na mijn bevallingsverlof de 9 weken deels behaalde ouderschapsverlof opgenomen. Anders had ze al met 10 weken moeten gaan, dat vind ik echt veel en veel te vroeg. Eigenlijk vind ik dat we in Nederland minstens een jaar thuis moeten kunnen blijven na een bevalling maar dat is een ander verhaal!