9 Reacties

25 dagen geleden

Broeken weet ik niet. Wij hebben gevoerde regenlaarzen genomen ipv snowboots. Die gaan ook mee op wintersport

24 dagen geleden

Reactie op MTMvdHS

Broeken weet ik niet. Wij hebben gevoerde regenlaarzen genomen ipv snowboo ...
Welke merk? Zijn ze dan warm genoeg?

24 dagen geleden

Wij hebben ook gevoerde regenlaarzen van En fant. Zijn erg prettig en lekker warm. Wij hebben voor de opvang een outdoor broek van h&m, werkt prima 😄

24 dagen geleden

Reactie op Nora Bahareh

Welke merk? Zijn ze dan warm genoeg?
Bisgaard, die zijn gevoerd met echt wol. Of het warm genoeg is? Het lijkt me wel, maar de peuter geeft eigenlijk nooit aan wanneer hij het warm of koud heeft…

24 dagen geleden

Voor laarzen hebben wij toevallig ook net bisgaard winterlaarzen besteld (die waren met black friday deals wel betaalbaar, maar nog steeds prijzig). Ze zijn erg mooi en voelen warm aan. Voor broekjes volg ik even. Ik heb enkele warmere (joggingstof)broekjes van name it, maar onze kleine heeft t nog steeds heel koud.

18 dagen geleden

Bedankt allemaal voor de tips

13 dagen geleden

Decathlon. Lekker betaalbaar. Of Vinted. Want heel eerlijk ze zijn eruit gegroeid voordat zo'n laarsje amper is ingelopen.

13 dagen geleden

Zeeman heeft sinds een jaar soort van gevoerde broeken. Thermobroek eronder kan ook nog. Maar dat is meer voor buiten. Ze stuiteren zoveel dat ze het niet zo snel koud hebben.

één dag geleden

Wij gebruiken ipv snowboots gewone laarzen met extra dikke sokken (zeeman heeft fijne maar vaak uitverkocht)