14 Reacties

9 maanden geleden

Wij zijn op dit moment op vakantie en de snoetenpoetser doekjes zijn echt niet te missen. Zelf gebruik ik de zonnebrand crème en Naif, top product! Heel tevreden over.

9 maanden geleden

Vliegen, trein of auto? En warm of koud land? Ik had in elk geval veel te veel mee 😂. Luiers, luierdoekjes kun je prima daar halen dus neem voor de rest en volgende ochtend mee aan voorraad. En in Spanje was er genoeg aan vers fruit en potjesvoeding.

9 maanden geleden

De zonnebrandcrème van Zwitsal is erg fijn. Verder slippertjes die met klitteband vast te maken zijn is ook handig! En idd de snoetepoetsers , altijd handig hi hi

9 maanden geleden

Tape voor stopcontacten en gordijnen dichtplakken

9 maanden geleden

Je pinpas 😅 en natuurlijk paspoort/id kaart voor jezelf en de kleine

9 maanden geleden

Ik neem altijd veel te veel mee haha weet niet of je in NL blijft of buitenland? Ik zou sowieso meenemen Zonnebrand Paracetamol zetpillen Klein flesje (plastic) met wasmiddel zodat je in douche/bad kleding kan uitspoelen. Eigen plastic lepeltje voor het eten.

9 maanden geleden

Hydrofiel doeken, ziplockzakjes om een cracotte of broodje mee te nemen, zonnehoedje. Had ik al hydrofiel gezegd? Donker en licht (donker voor slaap, licht voor zon

9 maanden geleden

En wij gebruiken etos Kids factor 50, bevalt ons goed

9 maanden geleden

Veel dingen zijn al genoemd zie ik. Wat wij vaak meenemen op vakantie is een strandtentje van Decathlon. Weegt niks en is een pop-up tentje dus staat binnen 2 seconden. Handig op het strand of bij een picknick. Biedt verkoeling en schaduw op warme dagen maar kan ook juist beschutting bieden op dagen waarop er veel (frisse) wind staat. Onze dochter speelde en sliep er altijd heerlijk in en dit jaar nemen we 'm ook weer mee voor onze zoon.

9 maanden geleden

Ohja en wat wij dit jaar voor het eerst meenemen (wij gaan kamperen) is een klein opvouwbaar zwembadje (ook van Decathlon). Kan die kleine heerlijk in spelen als we bij de tent zitten of op het strand/bij het meer. Klein laagje water erin en klaar.

9 maanden geleden

Een wipstoel zodat je even je handen vrij hebt als het nodig is.

9 maanden geleden

Ik weet niet wat je budget is maar wij hebben een uitvouwbare campingbedje van het merk Deryan gehaald. Wat was ik er toch blij mee. Hij was toen in de aanbieding. Mocht je in een hotel verblijven, advieseer ik je een reis waterkoker. Zelf had ik een opvouwbare waterkoker van Amazon besteld. Hij is klein en neemt geen ruimte in ( je kan m in elkaar vouwen ). Mijn lifesavers dus: - miniaturen van Naif ( shampoo en crème ) - bepanthem - zonnebrand crème Naif factor 50 - reisbedje Deryan - reis waterkoker - snoetenpoetser - mais sticks - luiers - luierdoekjes - zetpil ( ze had wel een lichte verhoging door de weerswisseling en doorkomende tandjes ) - thermometer oohjaaa ik had een babyzwembad gehaald bij de Kruidvat (koste niks) daar heb ik mijn dochter lekker mee in bad gedaan. Ik wilde zoveel mogelijk praktische dingen meenemen.

9 maanden geleden

Dit is onze paklijst voor de vakantie. We gaan in een huisje in de Belgische Ardennen. Een bedje, kinderstoel en badje hebben we erbij gehuurd. Moeten alleen zelf een matrasje meenemen. En zoals de luiers en het eten nemen we alleen voor de eerste dagen mee en dan de rest halen we daar, met boodschappen doen. We gaan namelijk bijna 3 weken. Zo'n zin in! ☀️ Misschien heb je wat aan mijn lijstje 😁 Luiers Billendoekjes Fruithapjes Maaltijd potjes Tussendoortjes Flesvoeding Pap Flesjes Rompertjes Setjes kleding Sokjes Pyjama's Slaapzakken Hydrofiele doeken Draagzak Kinderwagen/buggy Speelgoed Badolie Badhanddoek Zwemhanddoek Neusspray Neuszuiger Billenzalf Paracetamol Hoestdrankje Badpakje Zwemband Zonnehoedje Zonnebril Zonnebrand Lepeltjes Bakjes voor snacks onderweg Drinkbeker Dikkie dik (boek) Washandjes Slabbers Vitamine D Speelgoed Speentjes Zwemluiers Konijn (moonie knuffel) Lader konijn Anti jeuk zalf Dentinox Vallen en stoten gel Matras (moet in ons huisje) Moltons Dekentje

9 maanden geleden

Ik las de tip om vuilnis zakken en tape mee te nemen om de slaap kamer donker te maken. Wij hebben zwembadje voor dieren. Klein en opvouwbaar. Iemand tips voor een kruipende baby? Iets om de veranda af te bakenen bijvoorbeeld?