67 Reacties

één jaar geleden

Zoontje van 13/8 en slaapt nooit door. Vannacht: 21:30-00:40-4:20-7:00 dus doorslapen is nog heel ver weg 😅 maar kan vast nog wel n stukje slapen nu tot 9:00 denk / hoop ik.

één jaar geleden

Hier ook niet hoor. Onze kleine gaat nogsteeds met ons mee naar bed. Slaapt daar in tegen wel tot 9.30/10. Komt in die periode wel meerdere keren voor voeding. Hij kan ook zo uitslapen omdat hij nooit vroeg hoeft op te staan

één jaar geleden

Ja joh. Moet niet gekker worden. Ik dacht dus ook dat ik iets fout deed omdat mijn kind niet doorslaapt en ik hier alleen maar las over doorslapende babies. Dus ik maakte een bericht aan met de vraag hoe ik dat doorslapen moest aanpakken. Nou ik heb het geweten. Werd weggezet als een luie slechte moeder die niet kon accepteren dat haar baby niet doorsliep. Werd er enerzijds heel verdrietig van, echt gestoord zoals mensen reageren, maar was ook wel opgelucht dat ik dus niks verkeerd deed.

één jaar geleden

Reactie op ennas mam

Ja joh. Moet niet gekker worden. Ik dacht dus ook dat ik iets fout deed omd ...
Dat vind wel heel.erg dat je dan zulke reacties gaat krijgen!

één jaar geleden

Reactie op ennas mam

Ja joh. Moet niet gekker worden. Ik dacht dus ook dat ik iets fout deed omd ...
Dit is echt heel erg. Je doet dat enkel voor je kind en dan wordt je afgeschilderd... fijn...

één jaar geleden

Reactie op mno👶🏼

Heel herkenbaar en idd je doet niks fout , maar volgt heel goed wat je kind ...
Wow dit lijkt wel (bijna) op mijn verhaal. 19.00 slapen, 22.30 voeding (wakker maken) en dan vanaf 1.00/1.30 spoken tot 3/4u en vervolgens vanaf 4.45 klaar wakker, niet meer willen slapen. Pff ben kapot, slaap maar heel weinig 😱

één jaar geleden

Reactie op ennas mam

Ja joh. Moet niet gekker worden. Ik dacht dus ook dat ik iets fout deed omd ...
Bizar. Daarom heb ik wel eens getwijfeld om de app te verwijderen. Alleen maar hoog van de toren blazen.. terwijl je dus om hulp vraagt, of simpelweg om steun; maar je krijgt het tegenovergestelde 🥲 Nu ik zelf moeder ben heb ik pas door hoe erg sommige moeders elkaar dus NIET supporten. Zonde hoor, zeker op een forum als dit is support belangrijk. ✨Moms support moms! Je bent alles behalve een luie slechte moeder! Niet verdrietig zijn door die rare reacties hoor.

één jaar geleden

Reactie op Floortje12

Wow dit lijkt wel (bijna) op mijn verhaal. 19.00 slapen, 22.30 voeding (wak ...
Vreselijk hé.. ik ga daarom ook om 19:00 mee naar bed😂😂

één jaar geleden

Mijn zoontje wil niet eens om 19.00u naar bed.... Die gaat pas tussen 22.00u en 23.00u, afhankelijk hoe het uitkomt met zijn voedingen. Komt tot nu tu elke nacht nog rond 4u. Hij is inmiddels al 13 weken. Je doet niks fout!! Ieder kind is anders. Sommigen slapen pas door als ze 2 jaar zijn, een ander met 2 maanden... Ik zie het wel! Het is vermoeiend, dat klopt! Maar het is niet anders 😉

één jaar geleden

Reactie op mno👶🏼

Vreselijk hé.. ik ga daarom ook om 19:00 mee naar bed😂😂
Afgelopen dagen om 21.00u gaan slapen, maar dat is nog te weinig. Misschien toch maar eens vroeger gaan. Alleen heb ik ook nog een peuter in huis, mijn partner legt hem in bed maar is vaak nog even wakker voordat hij in slaap valt. En dan moet beneden de “zooi” nog even opgeruimd worden. En dan wil je vaak toch ook nog even een “momentje voor jezelf” op de bank. 😓

één jaar geleden

Reactie op Floortje12

Afgelopen dagen om 21.00u gaan slapen, maar dat is nog te weinig. Misschien ...
Zoooo herkenbaar! Die eerste maanden zijn echt slopend!

één jaar geleden

Hoi mama ik denk dat je niets fout doet! Jij doet wat jou kindje nodig heeft en dat is toch voornamelijk jij! Even om het "doorslapen" wat minder lading te geven. Ik krijg ook regelmatig de vraag en mijn antwoord is standaard "ja". Wat ik er niet bij vertel is dat hij op mij slaapt tot ik ga slapen en daarna in zijn eigen bedje begint en als hij wakker wordt van honger of gewoon omdat hij wakker is slapen we samen verder. Voor ons werkt dit en we slapen allemaal de nacht door. Het gaat andere geen zak aan hoe dat we dat doen.

één jaar geleden

Precies dat, hij is 15 weken en slaapt tot 11 uur savonds ook op mij. Snachts slaapt hij tot hij komt in zijn bedje en dan neem ik hem bij me en slapen we samen verder. Ook voed ik hem nog steeds in slaap als hij dat nodig heeft. Vandaag voor t eerst pas een dutje in zijn eigen bed gehad zonder hem in in mijn armen in slaap te wiegen. Ieder kindje zijn eigen tempo en vooral doen wat passend voelt voor jou, ook al heeft iedereen zijn mening klaar! You got this mama!

één jaar geleden

Onze kleine heeft tot 13 weken niet doorgeslapen, elke nacht om de 2-3 uur wakker voor eten. Wij zijn overgestapt van flesspeen S naar M. Wereld van verschil. Ging ineens van 8 voedingen naar 6, slaapt nu door van 20:00-6:00. Geen idee of het zoiets ook kan zijn bij jouw kindje. Maar hij kon bij ons niet genoeg melk krijgen, kreeg amper 120 op, nu 180 per keer. Heel veel succes, je geeft je kindje wat ze nodig heeft, sommige hebben gewoon de behoefte aan vaker een voeding. Houd vol en je doet echt niets verkeerd. ♥️

één jaar geleden

Onze man slaapt ook nog niet door . Is morgen 18 weken , alles komt uiteindelijk wel.

één jaar geleden

Hoe is het met jullie? Hier gaat het gelukkig een stuk beter met slapen…

één jaar geleden

Reactie op babyydroom

Hoe is het met jullie? Hier gaat het gelukkig een stuk beter met slapen…
Hier onveranderd en dat bevalt nog steeds :)

één jaar geleden

Sinds een maand nog slechter. :(

één jaar geleden

Beter ook! Alles op z'n tijd 🥲. Ze komt tussen 19:00 en 7:30 s ochtends nog tweemaal voor voeding. Ze is 4,5 maand. Dat vind ik best oké!

één jaar geleden

Reactie op Mamvantwee

Sinds een maand nog slechter. :(
O nee 😒 gaat het wat?