26 Reacties

2 jaar geleden

Pikler driehoek!

2 jaar geleden

Ik heb een beetje te veel dingentjes gekocht... Gewoon, klein speelgoed. We hebben niet zo'n grote familie en hebben alleen mijn kant van de familie nog (zussen en opa en oma). Dit en nog een soort hobbelpaard.

2 jaar geleden

Ik heb een beetje te veel dingentjes gekocht... Gewoon, klein speelgoed. We ...
Oh en twee leuke setjes kleding van de Zara (nirvana en stitch pakje).

2 jaar geleden

Wij hebben een keukentje. Ze speelt nu al beetje met de spulletjes die erbij horen en staat er regelmatig aan. En van opa en oma krijgt ze een driewieler. Verder hebben we ook praktische dingen gevraagd, zoals kleding, schoenen, bewaarbakje voor elastiekjes/speldjes en een bundel voor kaarten.

2 jaar geleden

Wij hebben foam kussens gekocht voor te klimmen.

2 jaar geleden

Wij hebben haar de activity garden van little tikes gegeven. Groot succes, speelt er de hele dag mee! Via marktplaats gekocht

2 jaar geleden

Wij hebben een Pikler driehoek gekocht die ook aan de muur gehangen kan worden

2 jaar geleden

Een bouwtafel van megabloks, ideaal als ze proberen recht te komen.. en de meeneemboerderij van fisher price little people

2 jaar geleden

Heel eerlijk heeft mijn zoontje niks gekregen. Hij krijgt er toch niks van mee en heeft al veel speelgoed. Daarnaast vindt ik dat kindjes van 1 nog weinig met echt speelgoed spelen en vooral met alles wat geen speelgoed is.

2 jaar geleden

Wij geven een pikler driehoek.

2 jaar geleden

Wij hebben onze dochter een Bumba ballenbak en Bumba tent gegeven. Beiden een groot succes. Vooral de ballen uit de ballenbak 😂

2 jaar geleden

Wij hebben onze dochter destijds voor haar 1e verjaardag van en driewieler met een duwstang gegeven. Echt een groot succes! Kon ze direct gebruiken (als in: zij erop zitten en wij duwen) en heeft hem gebruikt tot ze bijna 3 was (duwstang en veiligheidstuigje kan eraf en dan is het gewone driewieler). Onze zoon krijgt nu een pikler driehoek voor zijn 1e verjaardag. Keukentje is ook een leuk cadeau vind ik. Spelen ze hier allebei (3,5 en bijna 1) veel mee dus dat is ook iets wat lekker lang meegaat en direct gebruikt kan worden.

2 jaar geleden

Hier een loopfiets (meer voor later), zo'n baby rollator, 2 blokjes treinen, Duplo en wat Little Dutch speelgoed. Oh en heel veel boekjes, want we zijn gek op voorlezen.

2 jaar geleden

Bij ons enorm verwend en heb zelf gevraagd om Smartmax (van die magneet speelgoed) wij zelf hebben een kleinigheidje gehaald en geld op zijn rekening gezet. Ze krijgen zo mega veel speelgoed dat wij zelf voor wat kleins zijn gegaan. Ze hebben het toch nog niet door.

2 jaar geleden

Reactie op fgru

Hier een loopfiets (meer voor later), zo'n baby rollator, 2 blokjes treinen ...
Oh hier is trouwens 1 van de favoriete cadeaus 3 kleine pittenzakjes die een vriendin zelf heeft gemaakt, waar hij naar hartelust mee kan smijten. Ze vliegen de hele kamer rond.

2 jaar geleden

Ons dochtertje is gigantisch verwend! Vooral de little dutch buggy is een dikke hit. Ze loopt nu 3 weken los, en loopt er vrolijk achteraan! 🩷

2 jaar geleden

Skippykoe🐄

2 jaar geleden

Wij geven een pikler driehoek samen met familie. Aan onze oudste hebben we een toen een loopfiets gegeven. Keukentje hebben we ook al en wordt al veel mee gespeeld door de bijna-dreumes. Verder vragen we een grote kralenspiraal en een loopauto voor buiten. We gaan expres voor grotere cadeaus die lang meegaan omdat we al veel speelgoed hebben. Door familieleden samen dingen te laten geven voorkomen we nog meer klein speelgoed erbij

2 jaar geleden

Wij geven ons zoontje niks 🙈🤣. Hij krijg waarschijnlijk zo ontzettend veel cadeautjes van familie en vrienden. Geven een feest van +/- 50 personen op locatie, dat is al duur genoeg 🤭 Hebben een loopwagen gevraagd en ook een loopfietsje van Angels en Bandit. Daarnaast nog wat kleinere dingen zoals smartmax boerderij, graafmachine, boekjes, activiteitenkubus/tafel, houten puzzels, autootjes, zwemluier, hamerbank, xylofoon, Nijntje piano, speelgoedkist.

2 jaar geleden

Deze🥰