8 Reacties

2 jaar geleden

Ik had een uv pakje gekocht voor mijn zoontje toen we in mei naar Turkije gingen. Als we gingen zwemmen wel gebruikt, maar gewoon op het stand of bij het zwembad was dit veeeeeel te warm. Maar toch vond ik het prettig dat hij goed beschermd het water in ging.

2 jaar geleden

Wij wonen aan het strand en hebben ons zoontje altijd een uv pakje aan 🙃. Je ziet het bij ons in de omgeving alleen maar.

2 jaar geleden

Wij gebruiken uv zwemkleding alleen als de baby het zwembad ingaat. Na het zwemmen zit hij in de schaduw.

2 jaar geleden

Ik heb zo'n uv badpakje gekocht bij de hema. Had ze het echt niet te heet in, was wel met spelen met water. Van de zomer gaan we naar Frankrijk en denk dat ik nog een los t shirtje ga kopen. Zo'n pakje is best een gedoe met aan en uit doen

2 jaar geleden

Ik kom net terug van vakantie en letterlijk elk kind liep in zo’n uv pak. Had voor mijn dochter een uv badpak van de wibra. Na het zwemmen deden we die meteen uit en een hydrofiele poncho om.

2 jaar geleden

Ik zweer bij die pakjes, echt niet te heet hoor. Ik trek het ook aan als we gaan fietsen bijvoorbeeld. Sowieso verbranden kinderen veel sneller dan wij en met zonnebrand smeren bereik je bij lange na niet de bescherming die je biedt met een uv pakje.

2 jaar geleden

Hier ook fan van uv-pak. Zeker in en rond water. Maar vaak trekken we het natte pak na het zwemmen juist uit omdat het te koud wordt. In de schaduw, en met een briesje, wordt dat natte pak al snel koud. Dus dan maar in luier onder de parasol. Of met een ander droog pak aan

2 jaar geleden

Ik heb voor mn zoontje een zwembroek en uv-shirt met lange mouwen. In het water het shirt aan en als hij uit t water is en onder de parasol speelt, kan zn uv-shirt uit en trek ik m indien nodig een gewoon shirtje aan. Losse broek en uv- shirt met lange mouwen vind ik praktischer dan een uv pak.