11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb havermout badje gedaan voor mijn zoontje hij kreeg de waterpokken paar maanden geleden. Het hielp de jeuk te verzachten

2 jaar geleden

Reactie op Mommyof3

Ik heb havermout badje gedaan voor mijn zoontje hij kreeg de waterpokken pa ...
Ja ik wil ook bij de oudste twee. Jongste heeft nog geen waterpokken gehad. Niet afspoelen! Droogt snel uit als je een keer of 4 per dag in bad doet. Wel even gedoe steeds een kind in bad. Ik had op gegeven moment alle washandjes van tevoren gevuld met havermout en elastiekje eromheen en dan steeds eentje erin gooien en ermee over het lichaam uitsmeren, wrijven en knijpen. Een lekker naar pap ruikend kindje.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Reactie op Ess_87

Ja ik wil ook bij de oudste twee. Jongste heeft nog geen waterpokken gehad. ...
Ja maar echt een naar pap ruikend kind 🤣

2 jaar geleden

Ik weet niet of je borstvoeding geeft of hebt gegeven en nog wat in de vriezer hebt... Dan zou je dit ook in een badje kunnen doen. Schijnt ook te verzachten /koelen

2 jaar geleden

Reactie op Bysaa

Ik weet niet of je borstvoeding geeft of hebt gegeven en nog wat in de vrie ...
Helaas heb ik dat maar heel kort kunnen doen. En geen voorraad.

2 jaar geleden

Mijn zoon had het vorige week. Havermoutbad en verkoelende foam werkte redelijk, maar DIT was echt topsspul. Sterkte voor je kleine meisje. Zo sneu! https://www.donttellmum.com/nl/waterpokken-behandelen/?gclid=CjwKCAjwv8qkBhAnEiwAkY-ahk5Ep5jJmRTEUAvXp_pyQ9Bt33j-UgQ4UQ8M4tOa1gvsZtaN7qMMxxoCUcUQAvD_BwE

2 jaar geleden

Reactie op JufM

Mijn zoon had het vorige week. Havermoutbad en verkoelende foam werkte rede ...
Is 1 verpakking genoeg voor 1x waterpokken

2 jaar geleden

Reactie op StephaniemamavanSkye

Is 1 verpakking genoeg voor 1x waterpokken
Ik had er genoeg aan, maar ging het pas later gebruiken, omdat die andere dingen niet genoeg waren. Ik denk dat ik er anders 2 nodig had gehad.

2 jaar geleden

Reactie op JufM

Mijn zoon had het vorige week. Havermoutbad en verkoelende foam werkte rede ...
Deze hadden wij ook, volgens mij werkte die heel goed! En ik deed hem sochtends en savonds in bad met washandje met havermout erin. Daarna insmeren met dat spul. En bij echt ziek zijn/koorts een zetpil gegeven. Uiteindelijk 2x snachts en 1 overdag op zetpil doorgebracht daarna knapte hij weer op. Sterkte!

2 jaar geleden

Reactie op Kimss28

Dit bericht is verwijderd
Veel in de zon? Die is nieuw voor mij. Heb haar vanavond in een havermout badje gezet en dat vond ze heerlijk. Heb ook een verkoelende mousse en donttellmum.