7 Reacties
4 maanden geleden
Wij gaan gelukkig niet vliegen! Baal wel ontzettend dat hij niet mag zwemmen. Maar dat gaan we inderdaad maar echt niet doen. Het is pas net begonnen 🥴 dus het duurt nog wel een weekje, helaas precies tijdens de vakantie. Ik heb nog een zoon, dus daar gaan we natuurlijk ook voor
4 maanden geleden
Bij ons waren de blaasjes op dag 3 al voor 90% ingedroogd..op dag 5 echt allemaal.
Bij mijn oudste zitten we nu op dag 3..gisteren kwamen er echt blaasjes en werd het erg...vandaag al begonnen met indrogen en verwacht dat dit ook met een paar dagen wel volledig klaar zal zijn.
Ik smeer paar keer per dag sudocreme waardoor het sneller uitdroogt. Havermout badje in de avond en na het indrogen, direct begonnen met calendula crème.
Succes!!
4 maanden geleden
Reactie op Tobus
Oh dat is al snel inderdaad ! Hoop echt dat het hier ook snel gaat ! Sudocr ...
De jongste van bijna twee, heeft er eigenlijk weinig last van gehad. Die zat ook niet te krabben. De oudste van 4 heeft afgelopen nacht wel echt liggen huilen van de jeuk, maar vandaag overdag ging het al een stuk beter dan de 24u er voor...
Zo zielig!
4 maanden geleden
Reactie op Linnyd
De jongste van bijna twee, heeft er eigenlijk weinig last van gehad. Die za ...
Moet zeggen dat mijn zoontje afgelopen nacht heel veel heeft liggen huilen, wist toen niet wat er was maar ik denk nu dat het jeuk was.. zijn nu ook open wondjes. Zoo zielig is dat ja!
4 maanden geleden
Dochter had vorige week zondag 1 blaasje en maandag wisten we zeker waterpokken. Dinsdag en woensdag ziek en vanaf gisteren was bijna alles ingedroogd.