6 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben dit gehad tijdens sprong 6. Daarna kwam het langzaam weer terug dat ze weer meer (verse) groenten ging eten. Toch gaan potjes er wel het beste in hier..

10 maanden geleden

Reactie op Eerstebaby22

Wij hebben dit gehad tijdens sprong 6. Daarna kwam het langzaam weer terug ...
Ja potjes had ik ook al geprobeerd, ook daar moet hij helaas ook niks van hebben

10 maanden geleden

Wat ben ik blij om dit te lezen. Onze zoon, nu net 10mnd, is met 9 maanden ook gaan weigeren met avond eten. De eerste 3 happen gaan goed en net als je denkt nu gaat ie lekker, is het brullen! En dit nu al een week of 3.. zonde van al het gekookte eten telkens :(

10 maanden geleden

Bij ons hielp het verder afbouwen van de flesmelk. Ik weet niet hoe ver je daar al mee bent?

10 maanden geleden

En als je hem zelf laat eten? Met een lepel z'n hapje of anders via Rapley/Solid Starts etc? Mijn dochter wil soms ook haar avond eten niet, dan geef ik haar een lepel (niet dat ze dan zelf eet maar vindt ze leuk om vast te houden) en dan gaan er weer wat hapjes in. En als ze blijft weigeren, heb ik altijd wel komkommer in huis, daar knabbelt ze dan wel op en kan ik er soms nog een hapje bij doen. Maar je kan veel groenten in vaste vorm geven, misschien werkt dat beter voor je zoontje

10 maanden geleden

Mijn zoontje at ook een tijd helemaal niks en het hielp om de fles van 11:00 en 15:00 te minderen naar 150cc (eerst 180cc). Daarna is hij langzaam weer gaan eten alleen weigert hij nog fruit 😅. Groente vindt hij heerlijk.