Wij hebben het bedje van Ding. Onthouden de afkorting ‘klm’, kort, midden lang. Eerst de korte kant uitklappen, dan de lange en dan het midden naar beneden en hij staat! Inklappen weer ‘mlk’ vice versa
Wij hebben het bedje van Ding. Onthouden de afkorting ‘klm’, kort, midden lang. Eerst de korte kant uitklappen, dan de lange en dan het midden naar beneden en hij staat! Inklappen weer ‘mlk’ vice versa
Ik heb de deryan peuter campingbedje aangeschaft van de week. Met het oog op vakantie in maart naar Bonaire. Schijnt heel makkelijk te zijn met in en uitklappen. Moet het alleen nog testen!
Ik heb de deryan peuter campingbedje aangeschaft van de week. Met het oog o ...
Deze! Uitklappen is 2 seconden, inklappen 5 seconden. Je moet de eerste keren even kijken en zoeken, maar als je het eenmaal weet is het echt binnen no-time gedaan!
Maxicosi swift. Heel erg praktisch en licht. Zo in en uitgeklapt.
Deze heb ik ook, super handig in- en uitklappen en soms gebruik ik deze ook als cosleeper. Er zit namelijk ook een soort netje in, waardoor je kindje niet gelijk op de bodem van het bedje hoeft te liggen. De onderkant is extra breed zodat je deze ook als box kunt gebruiken, dus eigenlijk 3 in 1!