15 Reacties

3 jaar geleden

Ik volg

3 jaar geleden

Ik heb vorige week het qute q-sleep campingbedje antra gekocht bij Babypark. Nu 1x gebruikt en hij lijkt wel fijn!

3 jaar geleden

Wij hebben het bedje van Ding. Onthouden de afkorting ‘klm’, kort, midden lang. Eerst de korte kant uitklappen, dan de lange en dan het midden naar beneden en hij staat! Inklappen weer ‘mlk’ vice versa

3 jaar geleden

Wij hebben het bedje van Ding. Onthouden de afkorting ‘klm’, kort, midden lang. Eerst de korte kant uitklappen, dan de lange en dan het midden naar beneden en hij staat! Inklappen weer ‘mlk’ vice versa

3 jaar geleden

Aeromoov, absoluut! So easy. Precies een gooi tentje.

3 jaar geleden

Aeromoov inderdaad! Gebruiken het zo veel op verplaatsing!

3 jaar geleden

Aeromoov. Staat in 2 sec. Opgevouwen in 3 sec. Helemaal top.

3 jaar geleden

Ik heb de deryan peuter campingbedje aangeschaft van de week. Met het oog op vakantie in maart naar Bonaire. Schijnt heel makkelijk te zijn met in en uitklappen. Moet het alleen nog testen!

3 jaar geleden

Maxicosi swift. Heel erg praktisch en licht. Zo in en uitgeklapt.

3 jaar geleden

Reactie op Mchll76

Ik heb de deryan peuter campingbedje aangeschaft van de week. Met het oog o ...
Deze! Uitklappen is 2 seconden, inklappen 5 seconden. Je moet de eerste keren even kijken en zoeken, maar als je het eenmaal weet is het echt binnen no-time gedaan!

3 jaar geleden

Reactie op El1234

Ik heb vorige week het qute q-sleep campingbedje antra gekocht bij Babypark ...
Gisteren meteen besteld en zojuist getest. Is inderdaad een fijne. Eindelijk eentje waarbij het in en uitklappen in 1 keer lukt haha!

3 jaar geleden

Reactie op Zzuzu

Maxicosi swift. Heel erg praktisch en licht. Zo in en uitgeklapt.
Deze heb ik ook, super handig in- en uitklappen en soms gebruik ik deze ook als cosleeper. Er zit namelijk ook een soort netje in, waardoor je kindje niet gelijk op de bodem van het bedje hoeft te liggen. De onderkant is extra breed zodat je deze ook als box kunt gebruiken, dus eigenlijk 3 in 1!

3 jaar geleden

Maxi Cosi Iris, erg tevreden mee

3 jaar geleden

Bugaboo campingbedje is echt ideaal. Beste aankoop geweest!

3 jaar geleden

Babybjorn! Super makkelijk in en uit elkaar te halen en mega klein om mee te nemen