8 Reacties

één jaar geleden

Ik vind de gele baby float fijner. Bij de rode heb ik het gevoel dat dit sneller omkiepert. (2e hands genoeg verkrijgbaar, je gebruikt m amper) En later zou ik overstappen naar een puddle jumper

één jaar geleden

Wij zijn ook in center parcs geweest 2 weken geleden, ons zoontje was toen 3.5 maand oud. Wij wilden ook een zwembandje kopen maar kregen daar de tip omdat ie nog zo klein is, hem gewoon lekker zelf vast te houden. Achteraf blij dat we het toch niet gedaan hebben, je kan toch nog niet super lang het water in en juist zo bijzonder en leuk om je babytje dan zelf vast te houden (vond ik)! Tip is dus om nog ff te wachten met de aanschaf, kan je altijd daar nog kopen als je 'm echt mist 😁

één jaar geleden

Drijfmaatje dan is alleen het hoofd boven water en de rest in het water.

één jaar geleden

Hier echt enorm veel plezier van het drijfmaatje. Afgelopen weekend weg geweest in een hotelkamer met bad en zwembad en ons zoontje heeft er echt van genoten.. hij vind het heerlijk om vrij te dobberen, fijner dan vastgehouden worden.

één jaar geleden

Wij hebben zo een gele zwemband met zitje, let goed op want er zijn dus 2 maten in! Eentje vanaf 6 mnd ofzo en eentje voor ouder nog 😅 mijn zoon past al goed in die van 6 maanden met 2/3 maanden. Ben helemaal geen fan van die rode zwemtrainer, er zit niets onder zijn kont zegmaar dus ben steeds bang dat hij eronderuit zakt 😫 maar misschien ben ik overbezorgd. Er zit wel een soort touwtje achter zijn hoofd maar ik heb liever iets onder zijn kont 😝

één jaar geleden

Hier ook een Drijfmaatje fan 🤩

één jaar geleden

Wij mochten bij Centerparcs de banden uitproberen, er hangen een aantal banden. Daarna hebben we de gele met zitje gekocht. Onze dochter was wel al 1 jaar, de rode zwemtrainer vonden we toen niet meer zo fijn omdat ze kon staan. Daarvoor was die wel fijn en veilig.

één jaar geleden

Wij hebben de zwemtrainer en gaan 'm volgende week testen ☺️