15 Reacties
4 jaar geleden
Wij hebben die van Maxi Cosi aangeschaft, wilden een met camera en werden van de prijzen + middelmatige reviews bij de Consumentenbond niet echt overtuigd om (een stuk) meer dan 100€ uit te geven. Bij Maxi cosi zelf stonden erg goede reviews en hij is 100€, dus we wilden de gok wagen (niet super bekend verder geloof ik/nieuw). Weet niet hoe hij echt in gebruik is nog natuurlijk, maar super scherp beeld en makkelijk in te stellen. Bereik lijkt ook prima.
4 jaar geleden
Hier ook de alecto dvm 200. Als je nog een tweede kindje krijgt kun je er een tweede camera aan hangen. Wij doen dat meteen, want tweeling 🤣 Niet op WiFi dus kan niet gehackt worden en is nu in de aanbieding bij prenatal!
4 jaar geleden
Wij hebben de alecto smartbaby10 wifi camera, met app. Wij hebben bewust deze gekozen zodat we ook de kleine kunnen zien als 1 van ons niet thuis is (op afstand) en je kunt hem ook nog draaien met de app. Daarnaast vind ik het prettig dat je een melding krijgt ook bij beweging. Momenteel is hij nog in de aanbieding bij de prenatal.
4 jaar geleden
Wilde ook graag een babyfoon met camera. Maar op de consumentenbond kwam ik er niet echt uit...
Toen dachten we opeens waarom geen ring camera. We hebben al het alarmsysteem van ring en zijn erg tevreden. Extra camera aangeschaft voor de babykamer en de app op een van onze oude telefoons geïnstalleerd 🙃.
4 jaar geleden
Reactie op Nietjuh
Wij gaan voor deze van Alecto DVM200BK. Wel meer dan €100,- maar heeft hele ...
Wij hebben deze voor de oudste en er nu een camera bij gekocht! Super tevreden, alleen is ouderunit nog wel eens snel leeg