30 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb 2 slanke kindjes,waaronder een jongen van 2 , mijn dochter van 4 is zindelijk. Ikheb hetzelfde met Kruidvat, en mijn zoon is een flinke poeper, meerdere keren per dag.. Ik ben overgestapt op Jumbo of Lupilu (Lidl), zit goed en zitten niet snel vol.

2 maanden geleden

Ik gebruik maat 6 vanwege de hoeveelheid die mijn zoon poept en plast.

2 maanden geleden

Etos woezel en pip. Ook bij mijn slanke zoontje top

2 maanden geleden

Wij hebben pampers premium protection, en zelf een kleine dochter. Ze lekt bijna nooit door tenzij ze echt heel veel gedronken heeft net voor het slapen gaan, maar dit is zo minimaal

2 maanden geleden

Nu woezel en pip, vind extra droog en zacht van AH ook fijn. Maar ik heb ook gehoord dat trekpleister exact dezelfde luiers heeft als de oude van de kruidvat. Die kan je nog proberen.

2 maanden geleden

Wij gebruiken ook de Woezel en Pip luiers van de Etos. Eerder inderdaad altijd de Kruidvat luiers gehad, maar die bevielen al een tijd niet meer in de grotere mate . We combineren ze met de Premium Protection luierbroekjes van Pampers, die vallen ook mooi slank.

2 maanden geleden

Kruidvat maat 5 ideaal. Oudste plaste in de nacht door de luier heen hiervoor altijd pampers gehad. In januari luiers getest(aldi, lidl, etos, bonbebe, kruidvat en de pampers)en toen hadden we veel lekkages, hier een mannetje die 3 a 5 keer per dag plast en dan ook echt een grote plas. Merkte met het luiers testen dat de kruidvat en pampers de enige pampers waren waar we geen lekkages hadden. De kruidvat luiers staan er ook bekend om dat ze het minste luieruitslag geven.

2 maanden geleden

Reactie op Zandsteeg

Kruidvat maat 5 ideaal. Oudste plaste in de nacht door de luier heen hierv ...
Maar ben je er dan nu ook nog steeds tevreden over nu ze zijn veranderd? Ik was heel erg tevreden namelijk over Kruidvat maar nu na de verandering vind ik ze heel dun en lekken ze snel door.

2 maanden geleden

Hier fan van Pampers, baby dry of de premium 😃

2 maanden geleden

Ik baal ook echt van de nieuwe kruidvat luiers!! Slechte kwaliteit! Ineens laat van lekkages en daarvoor nooit. Ben ook nog op zoek naar een goed alternatief. En ga nog een mail sturen naar kruidvat. Hoe meer mensen zich melden, Hoe eerder ze er iets mee zullen doen denk ik dan

2 maanden geleden

Bonbebe maat 6 voor 13.5kg jongetje En babylove van de DM (Duitsland) wanneer ik daar ben wezen shoppen Voor de nacht baby Dry van pampers ook maat 6 Ik koop bonbebe en pampers altijd bij de Nettorama. Altijd standaard tussen de 5 en 6 euro per pak en soms nog extra actiekorting

2 maanden geleden

Etos Woezel en Pip

2 maanden geleden

Hier echt fan van pampers harmonie. Inmiddels de broekjes.

2 maanden geleden

Jumbo luiers zijn mijn favoriet. Ik gebruik de luiers en broekjes en ze nemen allebei veel vocht op, ze sluiten netjes aan. Echt nooit proberen mee gehad

2 maanden geleden

Reactie op suusl94

Maar ben je er dan nu ook nog steeds tevreden over nu ze zijn veranderd? Ik ...
Echt nog niet gehad bij kruidvat, geen idee wanneer de luiers veranderd zijn, heb gok ik 2 maanden geleden voor het laatst luiers gekocht

2 maanden geleden

Wij gebruiken altijd de luierbroekjes van woezel en pip van de etos. Betaalbaar en zoveel zachter dan de luiers/ luierbroekjes van pampers.

2 maanden geleden

Reactie op Zandsteeg

Echt nog niet gehad bij kruidvat, geen idee wanneer de luiers veranderd zij ...
Dan heb je mogelijk nog de oude luiers. De print is heel anders dus dan zou je het moeten zien

2 maanden geleden

Reactie op Zandsteeg

Echt nog niet gehad bij kruidvat, geen idee wanneer de luiers veranderd zij ...
Ik denk dat je dan de oude luiers nog hebt met de diertjes erop. De nieuwe staan figuurtjes op. Ik had de oude ook nog tot 2 weken terug helaas niet meer. 😓

2 maanden geleden

ik gebruikde eerst de merk pampers heb het gedaan tot de leeftijd 1jaar en 3 maanden dan heb ik gehoord dat aldi merk goed was en tot nu toe gebruik ik het steeds en zeer tevreden. alsof het de merk pampers is

2 maanden geleden

Ik ben fan van de kruidvat luiers! Ook nu nog sinds ze zijn verandert, geen last van doorlekken of iets. Zoontje krijgt altijd luieruitslag van andere luiers, behalve bij die van de kruidvat.