30 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb 2 slanke kindjes,waaronder een jongen van 2 , mijn dochter van 4 is zindelijk. Ikheb hetzelfde met Kruidvat, en mijn zoon is een flinke poeper, meerdere keren per dag.. Ik ben overgestapt op Jumbo of Lupilu (Lidl), zit goed en zitten niet snel vol.
2 maanden geleden
Ik gebruik maat 6 vanwege de hoeveelheid die mijn zoon poept en plast.
2 maanden geleden
Kruidvat maat 5 ideaal. Oudste plaste in de nacht door de luier heen hiervoor altijd pampers gehad. In januari luiers getest(aldi, lidl, etos, bonbebe, kruidvat en de pampers)en toen hadden we veel lekkages, hier een mannetje die 3 a 5 keer per dag plast en dan ook echt een grote plas.
Merkte met het luiers testen dat de kruidvat en pampers de enige pampers waren waar we geen lekkages hadden.
De kruidvat luiers staan er ook bekend om dat ze het minste luieruitslag geven.
2 maanden geleden
Reactie op Zandsteeg
Kruidvat maat 5 ideaal. Oudste plaste in de nacht door de luier heen hierv ...
Maar ben je er dan nu ook nog steeds tevreden over nu ze zijn veranderd? Ik was heel erg tevreden namelijk over Kruidvat maar nu na de verandering vind ik ze heel dun en lekken ze snel door.
2 maanden geleden
Ik baal ook echt van de nieuwe kruidvat luiers!! Slechte kwaliteit! Ineens laat van lekkages en daarvoor nooit. Ben ook nog op zoek naar een goed alternatief. En ga nog een mail sturen naar kruidvat. Hoe meer mensen zich melden, Hoe eerder ze er iets mee zullen doen denk ik dan
2 maanden geleden
Bonbebe maat 6 voor 13.5kg jongetje
En babylove van de DM (Duitsland) wanneer ik daar ben wezen shoppen
Voor de nacht baby Dry van pampers ook maat 6
Ik koop bonbebe en pampers altijd bij de Nettorama. Altijd standaard tussen de 5 en 6 euro per pak en soms nog extra actiekorting
2 maanden geleden
Ik ben fan van de kruidvat luiers! Ook nu nog sinds ze zijn verandert, geen last van doorlekken of iets. Zoontje krijgt altijd luieruitslag van andere luiers, behalve bij die van de kruidvat.