56 Reacties

4 maanden geleden

Iedereen groeit op zijn eigen manier 😉 Jongetje, 20 augustus. Maat 98/104 boven en 92/98 broek(kleine billen). Schoenen maat 25😅

4 maanden geleden

Jongetje 13 augustus. Maat 86 onderz 92 boven. Schoenen maat 23/24 😀

4 maanden geleden

Reactie op StephieV1994

Iedereen groeit op zijn eigen manier 😉 Jongetje, 20 augustus. Maat 98/104 ...
Dat is absoluut waar. T is wel goedkoop qua kleding kan ik zo door met de kleding voor de herfst van vorig jaar 😅😅

4 maanden geleden

Hier een meisje van 29 augustus. Draagt maat 86, gaat langzaam richting 92. Schoenmaat 23 😊 Ze heeft een lange papa (en een kleine mama) dus daar heeft ze vast de genen van haha! Maar idd, iedereen groeit op zijn of haar eigen manier! Neefje van ons wordt eind van dit jaar 3 en die zit volgens mij ook nog steeds in maat 86/92 😅

4 maanden geleden

Hier een meisje van 26 augustus, 80 met sommige shirtjes nog, maar het meeste 86. Schoenen zit ze nu op 21, bijna 22

4 maanden geleden

Dochter 2 weken 2. Maat 92 boven en 86 onder. Ze is vooral slank. Bij t consultatiebureau deze week geweest. Zit op lengte en gewicht op de -1 lijn. Zowel mijn man als ik zijn beide slank en niet lang.

4 maanden geleden

Een jongen die woensdag 2 geworden is. Maat 98 en schoenmaat 25

4 maanden geleden

Hier een groot meisje van 26 augustus, bovenkleding 104, broeken 98. Schoenmaat 24/25😃

4 maanden geleden

Zoë is van 1-8 kleding maat 92 (2/3 weken voor d'r verjaardag was ze 89 cm) ze heeft soms maat 98 van shirts. Schoen maat 25

4 maanden geleden

Reactie op Mirjam1006

Hier een meisje van 29 augustus. Draagt maat 86, gaat langzaam richting 92. ...
Ja dat is absoluut waar. Ik ben gewoon een beetje onzeker. Mijn dochter loopt heel erg achter in alles en dat is gewoon moeilijk. Ze groeit ook niet echt ook niet in gewicht dus vandaar mijn vraag 😅

4 maanden geleden

Reactie op Lavinnia

Hier een meisje van 26 augustus, 80 met sommige shirtjes nog, maar het mees ...
Mijn dochter is ook van 26 augustus. Dus bijna jarig. Had een jurk gekocht begin van de lente voor haar verjaardag maar denk dat ze die volgend jaar pas past 😅

4 maanden geleden

Reactie op Hurmie134

Ja dat is absoluut waar. Ik ben gewoon een beetje onzeker. Mijn dochter l ...
Ik geef mijn zoon Pokon, misschien is dat het?😉

4 maanden geleden

Reactie op StephieV1994

Ik geef mijn zoon Pokon, misschien is dat het?😉
😅😅😅 ik zal het ook eens proberen

4 maanden geleden

Reactie op Hurmie134

Mijn dochter is ook van 26 augustus. Dus bijna jarig. Had een jurk gekoch ...
Hahaha, had ik met de winterkleding 🤣 ze liep elk maatje goed door en ik heb alles gekocht (86) bleef ze toch mooi in de 80 hangen

4 maanden geleden

Dochter van 8 augustus zit in maat 86 en schoenmaat 23. Is een kleintje vergeleken met haar oudere zus, die zat met 2 jaar al in maat 98.

4 maanden geleden

Reactie op Lavinnia

Hahaha, had ik met de winterkleding 🤣 ze liep elk maatje goed door en ik h ...
Hahaha echt hé. Vind het zo lastig om nu kleding te kopen alvast voor de herfst.

4 maanden geleden

Zoontje van bijna 2: shirtmaat 86/92, broekmaat 86 en schoenmaat 21/22

4 maanden geleden

Mijn dochter word morgen 2 heeft maat 86 en schoenmaat 21

4 maanden geleden

Meisje 12 augustus. Bovenkleding meestal 92 (behalve van hema of name it, dan 86). Broekjes 86 maar voor korte broeken past 80 ook prima. Schoenen maat 21.

4 maanden geleden

Dochter van 22 augustus draagt nu maat 92 in alles maar ze krijgt wel langzaam hoogwater in de broekjes en ook de shirtjes worden wat kort. Nu maakt dat voor de zomer niets uit, maar komende maand gaan we over naar maat 98. Schoenmaat 24 heeft ze nu.