56 Reacties
4 maanden geleden
Iedereen groeit op zijn eigen manier 😉
Jongetje, 20 augustus. Maat 98/104 boven en 92/98 broek(kleine billen). Schoenen maat 25😅
4 maanden geleden
Hier een meisje van 29 augustus. Draagt maat 86, gaat langzaam richting 92. Schoenmaat 23 😊 Ze heeft een lange papa (en een kleine mama) dus daar heeft ze vast de genen van haha!
Maar idd, iedereen groeit op zijn of haar eigen manier! Neefje van ons wordt eind van dit jaar 3 en die zit volgens mij ook nog steeds in maat 86/92 😅
4 maanden geleden
Dochter 2 weken 2. Maat 92 boven en 86 onder. Ze is vooral slank. Bij t consultatiebureau deze week geweest. Zit op lengte en gewicht op de -1 lijn. Zowel mijn man als ik zijn beide slank en niet lang.
4 maanden geleden
Hier een groot meisje van 26 augustus, bovenkleding 104, broeken 98. Schoenmaat 24/25😃
4 maanden geleden
Reactie op Mirjam1006
Hier een meisje van 29 augustus. Draagt maat 86, gaat langzaam richting 92. ...
Ja dat is absoluut waar. Ik ben gewoon een beetje onzeker. Mijn dochter loopt heel erg achter in alles en dat is gewoon moeilijk. Ze groeit ook niet echt ook niet in gewicht dus vandaar mijn vraag 😅
4 maanden geleden
Reactie op Hurmie134
Ja dat is absoluut waar. Ik ben gewoon een beetje onzeker. Mijn dochter l ...
Ik geef mijn zoon Pokon, misschien is dat het?😉
4 maanden geleden
Dochter van 8 augustus zit in maat 86 en schoenmaat 23. Is een kleintje vergeleken met haar oudere zus, die zat met 2 jaar al in maat 98.
4 maanden geleden
Zoontje van bijna 2: shirtmaat 86/92, broekmaat 86 en schoenmaat 21/22
4 maanden geleden
Mijn dochter word morgen 2 heeft maat 86 en schoenmaat 21