16 Reacties

10 maanden geleden

De oude joolz aer scheelt je geld hij kan alleen niet helemaal plat voor het slaapje. Maar mij is die afgelopen vakantie goed bevallen.

10 maanden geleden

Wij hebben een easywalker (Miley 2). Ik vind hem erg fijn! En is qua comfort ook prettig, voor me zoontje maar ook om te rijden/ sturen.

10 maanden geleden

Wij hebben de Thule Spring en wij zijn erg tevreden! Hij klapt wel wat minder compact in, maar hij is wel steviger dan andere buggy's. De duwstang kun je verstellen.

10 maanden geleden

Dubatti Smart, super blij mee!

10 maanden geleden

Wij hebben de lionelo julie one. Momenteel op vakantie en een super fijne buggy.

10 maanden geleden

Easywalker harvey. Enige waarbij we niet tegen de achteras aan schoppen omdat we lang zijn

10 maanden geleden

Joolz aer hebben wij

10 maanden geleden

Wij hebben een Joolz Aer en zijn er heel tevreden over, maar ik twijfel of hij aan punt 3 en met name 5 op jouw lijstje voldoet.

10 maanden geleden

Hier de Easywalker Jacky en gebruiken hem echt bij alles: stad, boodschapje en nu zelfs naar het strand op Curaçao! Echt top! 👌🏻

10 maanden geleden

Wij hebben een buggy van easywalker. Echt een super ding! Voldoet aan al je wensen hierboven

10 maanden geleden

Elodie! Echt een topper. Kan helemaal plat, grote kap dat hij bijna helemaal bedek ligt en een bijpassende rugzak die onderin de mand kan. Hij is zo klein als handbagage. Zijn in mauritius en hij slaapt er heel veel in!

10 maanden geleden

Joolz aer+ hebben wij! Ideaal, licht, makkelijk in klapband, alleen wel duur vind ik

10 maanden geleden

Wij gebruiken de Cybex Libelle. Die vouwt zo klein op dat hij bij ons in de fietstas past. We hebben hem ook voor onze vakantie op Curaçao gebruikt. De wagen is heel wendbaar en licht. De stang is niet verstelbaar, maar voor mij (1,82cm) prima te doen.

10 maanden geleden

Bedankt voor jullie tips! Inmiddels hebben we de easywalker Jackey gekocht😀

10 maanden geleden

Reactie op Lisa2407

Elodie! Echt een topper. Kan helemaal plat, grote kap dat hij bijna helemaa ...
Vraagje, mag deze mee tot aan de gate op het vliegveld?

10 maanden geleden

Reactie op SDL81

Vraagje, mag deze mee tot aan de gate op het vliegveld?
Deze kan mee in het vliegtuig als handbagage! Zo klein.