5 Reacties

4 jaar geleden

Zouden dit je darmen kunnen zijn? Als je ongerust bent, zeker de verloskundige bellen...

4 jaar geleden

Ja, al ongeveer 1,5 maand last van. Bij mij zit het links bovenin, naast de ribben. Ik slaap er ook amper door.

4 jaar geleden

Oeo, ja, daar heb ik af en toe last van. Dan weet ik dat ik extra moet letten op wat ik eet, want dat mijn darmen verdtopt zitten. Verse appelsiensap en kiwi's helpen bij mij fantastisch...

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Hier ook heel veel last van mijn bovenbuik. De kine denkt dat het van mijn bekken komt... De gynaecoloog denkt van mijn maag ... Ze weten het dus eigenlijk niet... Ik merk alleen dat als ik te veel op een dag doe, ik echt de hele avond en nacht een zeurende pijn kan hebben... Ik heb dit aangegeven aan de huisarts en ben nu een tijdje thuis van het werk om het rustiger aan te doen... Dat helpt wel... Mijn bloeddruk was ook verder in orde... Ik ben een keer echt zo over mijn grens gegaan dat de dag er na ook nog heel erg veel pijn had.... Dus nu let ik wel op! Mijn hoofd wil nog vanalles doen 馃槀 maar m'n lichaam wil de pauzeknop 馃槄

4 jaar geleden

Ik ben wel benieuwd wat je vk zegt wat het is! 馃槉