13 Reacties

10 dagen geleden

Bedje iets omhoog Misschien mag ze iets van de drogist, weet niet of ze al noscapine mogen? Ondergewicht ken ik. Is zo lastig probleem. Mijn oudste heeft dat ook. Wij moeten hier nu veel vetten geven. Smoothie met Griekse yoghurt maar als ze slijm heeft niet handig. Als je twijfelt over benauwdheid of dat stikken, kan je altijd even de HAP bellen voor advies Sterkte!

10 dagen geleden

Reactie op Babynr3ontheway

Bedje iets omhoog Misschien mag ze iets van de drogist, weet niet of ze al ...
Bedje heb ik omhoog gedaan hopelijk helpt dat straks als ze haar middagdutje gaat doen. Noscapine dat ken ik niet. Ja wij geven haar opgeklopte slagroom door haar papjes heen, roomboter door haar Avondeten en volle melk en kwark maar al die melkproducten wilt ze nu helemaal niet.

10 dagen geleden

Wat bij ons dan helpt is fruitzakjes. Die vind hij heel lekker. Ik heb ook zn tuitje en zakje die ik zelf kan vullen. Hier doe ik dan van allerlei vloeibare dingen in die wat kouder zijn. Dat helpt vaak voor de keel. En gewoon paracetamol/ibuprofen geven. Niet te afwachtend hiermee zijn. Slaap is belangrijk. Wat ook wil helpen is xylometazoline en/of bisolvon. Ons kindje "mankeert" vaak wat, ondertussen hebben we een hele apotheek in huis😂🙈

10 dagen geleden

Als een kindje ziek is dan eten ze weinig.. ondergewicht of niet maakt daarbij niet zoveel uit. Zolang ze goed drinkt dan komt het eten daarna wel weer! Ijs kan heel fijn zijn als kindjes keelpijn hebben, wellicht kun je dat nog proberen!

10 dagen geleden

Reactie op Pipo092

Als een kindje ziek is dan eten ze weinig.. ondergewicht of niet maakt daar ...
Indien ze al ondergewicht hebben en dus nog lager gaan in gewicht, is de weerstand nog lager en duurt opknappen nog langer

10 dagen geleden

Reactie op Mommytobe1008

Wat bij ons dan helpt is fruitzakjes. Die vind hij heel lekker. Ik heb ook ...
Ja die fruitzakjes geef ik haar nu. Die vind ze gelukkig wel lekker en krijg ik redelijk naar binnen. En waterijsje gaan er ook wel in bij haar. Ik geef nu zetpil en drankje sinaspril en heb een neusspray gekocht vanmiddag dus hopelijk gaat dat haar helpen en slaapt ze hopelijk vannacht beterder. Hahaha dus jij hebt ook ervaring met slechte nachten.

10 dagen geleden

Reactie op Pipo092

Als een kindje ziek is dan eten ze weinig.. ondergewicht of niet maakt daar ...
Klopt maar inderdaad het opknappen duurt steeds langer en ze is echt iedere keer achter elkaar ziek. Het ene is nog niet klaar of het andere is er alweer.

10 dagen geleden

Indien ze al ondergewicht hebben en dus nog lager gaan in gewicht, is de we ...
Ja precies en dat merk ik hier heel goed. Het ene na het andere krijgt ze

10 dagen geleden

Reactie op Hurmie134

Ja die fruitzakjes geef ik haar nu. Die vind ze gelukkig wel lekker en kri ...
Ja helaas wel😂 hij is nooit een goede slaper geweest door alle ongemakken van extreme reflux en toen dag over was met 1 jaar kreeg die pijn met het lopen, hij is waarschijnlijk hypermobiel en heeft daardoor vaker pijn en in de nacht zonder afleiding voelt hij het nog meer. 😞 Hopelijk helpt de zetpil en neusspray! 🤗Die sinasspril drank heb je evt ook in ibuprofen drankjez daar kwam ik laatst achter.

9 dagen geleden

Haar rug en borst insmeren met zeehondenhoest balsem van de groene linde

8 dagen geleden

Van vsm heb je een hoestdrankje wat ook best goed helpt! En qua eten kan je haar misschien noten geven (walnoten, pistache etc. Hoge calorieën). In bepaalde smoothies zitten ook hoge calorieën in. Aardbei/banaan/avocado/spinazie/mango bijv. Kan eventueel kopen in de supermarkt en zelf nog dingen toevoegen als dat nodig is.

8 dagen geleden

Reactie op Andreadevries

Haar rug en borst insmeren met zeehondenhoest balsem van de groene linde
Dat is een goede die kende ik nog niet

6 dagen geleden

Bedje iets omhoog Misschien mag ze iets van de drogist, weet niet of ze al ...
Uiteindelijk had ze een mega zware oorontsteking. Sinds maandag aan de antibiotica en gelukkig gaat het weer beterder.