5 Reacties

17 dagen geleden

Ik zelf zou gewoon wachten en door gaan met wat je nu doet. Ik denk dat als ze zover is ze het echt wel gaat doen. Misschien is de spanning nog wat hoog en zo lang er geen druk op komt te staan kan dat zeg langzaam verdwijnen. Ze is ook nog zo klein en vind het al super knap dat ze dit doet eerlijk gezegd, maar dat ben ik uiteraard.

17 dagen geleden

Misschien kan je proberen om een boekje voor te lezen als ze op het potje zit? Dan is haar focus op iets anders en gaat het misschien wel?

17 dagen geleden

Ik weet niet of je er qua leeftijd al iets aan hebt, maar fluiten of bellen blazen kan helpen

16 dagen geleden

Toen wij het potje introduceerden, gingen we er altijd naast zitten en echt een gezellig momentje van maken. Samen boekje lezen, met Duplo spelen etc. Inmiddels niet meer nodig, maar zou misschien voor jouw dochtertje nu net die ontspanning kunnen brengen die nodig is?

16 dagen geleden

Wij zijn ook rond die leeftijd begonnen. Ze heeft vooral voorkeur aan de toilet, niet het potje. En ze krijgt dan altijd een wc papiertje vast en we zingen het ‘wc-liedje’. Dat vind ze leuk en ontspannend. Werkt bijna altijd! 💪🏻