7 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben het met onze oudste gebruikt toen ze 2,5 jaar was. Zij was binnen 3 dagen zindelijk (alleen de nachten nog niet, maar die kun je ook niet trainen, die kwamen ongeveer een half jaar later). Hier dus een groot succes. We gaan binnenkort met de jongste ook beginnen.

2 maanden geleden

Hier nog geen ervaring maar toevallig ben ik gisterenavond gaan google en kwam ik ook bij deze box uit😆 Vind het behoorlijk veel geld voor een schema, trainingsbroekje en een paar stickers 🤣🙈

2 maanden geleden

Wij zijn bezig zonder box. Hier gaat het redelijk goed. Ze geeft vaak aan dat ze op de wc moet. En dan doet ze zo haar best. Maar het lukt haar vaak niet. Dan geeft ze aan dat ze moet plassen. Maar dan is ze al bezig. Op de wc/potje zitten is geen probleem ze zit er graag op.

2 maanden geleden

Wij hebben het bij beide kinderen zonder hulpmiddelen gedaan, dat ging ook goed. Als het niet zonder was lukt, had ik denk ik zelf iets van een stickerkaart in elkaar geknutseld.

2 maanden geleden

Hier hebben we net dag 3 van de zindelijkheidsbox gehad. Vandaag 1 klein beetje in de onderbroek, omdat ze net het potje niet haalde. Voor de rest alle plasjes en poepje in het potje. Het werkt hier dus echt heel goed, hoewel ik het wel veel geld vind voor wat je krijgt.

één maand geleden

Wij hebben alleen de stickerkaarten besteld. Afgelopen zomer was ze al praktisch zindelijk, maar sinds ze naar een andere groep ging op de opvang weer een terugval. Ze was ook wel erg jong nog. We al ruim een jaar ‘poep-zindelijk’ haha. Ik vroeg me nog af: wat staat er dan allemaal op die kaarten die normaal bij de box in zitten?

één maand geleden

Ik ben ook wel benieuwd hoe het dan beter werkte dan zonder de box oefenen. Of zijn jullie meteen met deze box begonnen? Ik ben hier al een tijdje bezig en ze snapt het idee allemaal wel maar roept pas dat ze moet plassen/poepen als ze het zojuist heeft gedaan. Ik vind het lastig om in te zien hoe deze box haar gaat leren het van tevoren aangeven. En moet je er hele dagen thuis voor blijven of kan je het ook ‘langzaam’ doen?