Hallo,
Wij wonen momenteel tijdelijk (zo’n 6 maanden) bij mijn moeder in huis omdat we een huis hebben gekocht wat eerst verbouwd moet worden. Ik heb een tweeling van 6 maanden erbij, en om mij te ontlasten in de ochtenden heeft mijn moeder voorgesteld om mijn oudste van 2 jaar 3 ochtenden in de week uit bed te halen en aan te kleden op de dagen dat mijn vriend al de deur uit is voor werk. In het begin haalde mijn moeder mn oudste uit bed en stond dan zelf op en begon de dag, maar mijn moeder is nogal een nachtmens en gaat heel laat naar bed, inmiddels is het zo dat ze m’n oudste bij haar in bed zet en zelf verder gaat slapen en hem dan haar iPhone heeft zodat hij 30-60 minuten naar filmpjes kijkt. Als ik hier iets van zeg wuift mijn moeder het weg dat ik overdrijf. Maar ik wil dit niet voor m’n oudste, die filmpjes constant. Hierom ben ik nu van plan om dan weer zelf mijn oudste uit bed te halen hoewel ik voorzie dat mijn moeder dan kwaad wordt dat ik haar die ochtenden “ontneem”. Hoe zien jullie dit? Overdrijf ik?