25 Reacties

2 jaar geleden

Mijn meisje drinkt elke 2,5/3 uur 90 脿 120 cc馃ぃ馃ぃ馃ぃ deze hongerhals krijgt geen genoeg. Overleg met cb als je het idee hebt dat hij teveel binnen krijgt 鈽猴笍

2 jaar geleden

Hier precies het zelfde. Ik volg even

2 jaar geleden

Reactie op e.s23x

Mijn meisje drinkt elke 2,5/3 uur 90 脿 120 cc馃ぃ馃ぃ馃ぃ deze hongerhals krijgt ...
Hahaha heerlijk! Nee ik denk niet dat hij te veel binnen krijgt maar meer dat het niet genoeg is hahaha af en toe wilt hij een extraatje. Hoe oud is je meisje ?

2 jaar geleden

Reactie op MommyLove3

Hier precies het zelfde. Ik volg even
Je kleine zit al op 14 dagen? Mijne 10 馃槱

2 jaar geleden

Hahaha heerlijk! Nee ik denk niet dat hij te veel binnen krijgt maar meer d ...
Inmiddels 3 weken en 3 dagen 鈽猴笍 je zou 120 kunnen proberen? Wat hij niet meer wilt kan je best bewaren of weg gooien. Hier drinkt mevrouw in de avond soms 120 cc en na een uur 30 erbij. Ze clustert graag in de avond 馃槄 ik kijk met volle verbazing waar ze het allemaal laat 馃ぃ

2 jaar geleden

Morgen drie weken en hij drinkt iedere drie uur 100/110 cc. Langer dan drie uur ertussen lukt niet want de kleine man meld zich altijd op tijd

2 jaar geleden

Mijne drinkt elke 2 uur 140 cc kunstvoeding. Ik weet het is veel. Maar hij heeft echt honger. 5 weken oud trouwens. Dus meer dan 1 liter per 24 u. Hij wordt trouwens niet heel dik. Was te klein bij geboorte, doet het super goed. Alleen extreem hongerig.

2 jaar geleden

3 weken en 3 dagen, drink iedere 3 uur 100 cc, geef haar soms nog 30 ml later bij. 'S nachts zit er 2x 4 uur tussen

2 jaar geleden

Reactie op boedhabob

Mijne drinkt elke 2 uur 140 cc kunstvoeding. Ik weet het is veel. Maar hij ...
Mhh.. Misschien verwarring tussen vermoeidheid en honger? Mijn eerste dochter kwam na anderhalf a twee uur weer.. Kon inderdaad makkelijk een fles leeg drinken, maar ze was juist heel moe.. Baby's groeien van slaap.. Als je elke 2 uur de fles krijgt... Slaap je niet voldoende.. Zuigbehoefte is iets anders dan honger.. Plus. Een baby mag maar max 1 liter per dag. Ik zou dit echt bespreekbaar maken.. En ja je weet dat je veel geeft..

2 jaar geleden

Je kleine zit al op 14 dagen? Mijne 10 馃槱
Ja dat klopt maar soms wil die 100 cc soms drinkt die 120 cc maar wel elke 3 uur komen. Nu stel ik had uit tot half uurtje met de speen.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Mhh.. Misschien verwarring tussen vermoeidheid en honger? Mijn eerste docht ...
Je hebt ook voeding wat voedzamer is..

2 jaar geleden

Mijn kleine is net 2 weken en komt zelf elke 3 uur. Ze drinkt met moeite 60 of 70cc. Cb was niet zo onder de indruk, ik ben zelf alleen bang dat ze te weinig drinkt 馃

2 jaar geleden

Mijn kleine is 5 weken oud en drinkt om de 3 uur 150 cc. Soms laat ze 20 cc staan. Ze komt ook om de 3 uur.Gedurende de nacht komt ze soms om de 4 uur soms om de 3 uur. Ik had ook gedacht dat ze nu minimaal 4 uur zonder voeding zou kunnen....

2 jaar geleden

@ts mijn dochter van 4 weken drinkt 120cc.. Ze kreeg eerst ook 100 maar dan kwam ze steeds weer na 2,5 uur. Wij zijn gaan verhogen, en nu komt ze redelijk rond de 4 uur. Na 2uur moet de gewoon slapen.. En dan doen we er ook alles aan.. Als ik d'r dan meteen weer een fles geef, dan drinkt te mega veel en krijgt ze echt een zere buik. Slapen is goed voor baby's.. Als ze te lang wakker blijven raken de over prikkeld. 馃檲

2 jaar geleden

Onze kleine van bijna 4 weken drinkt sinds een week 150, vaak gaat het op, maar als hij wat laat staan is geen ramp, zit ongeveer 3 tot 4 uur tussen de voedingen.

2 jaar geleden

Reactie op boedhabob

Mijne drinkt elke 2 uur 140 cc kunstvoeding. Ik weet het is veel. Maar hij ...
Om de 2 uur 140馃槼 dit zou ik wel weerleggen bij een arts of CB want buiten dat het veel te veel is kan er ook best iets achterliggends wezen.. tevens kun je ook overvoeden...

2 jaar geleden

@TS ons meisje dronk met 3 weken 7 flessen van 90+3 en inmiddels met 8 weken al een tijde 5x150

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

@ts mijn dochter van 4 weken drinkt 120cc.. Ze kreeg eerst ook 100 maar dan ...
Mijne is 10 dagen oud en drinkt dus 100 cc elke 2,5 a 3 uur tussen. Verloskundige en kraamzorg hebben hem geobserveerd, hij kan het hebben en heeft het echt nodig. Totaal geen zuig behoefte of iets.. soms is het zelfs niet genoeg hahaha

2 jaar geleden

Mijne is 10 dagen oud en drinkt dus 100 cc elke 2,5 a 3 uur tussen. Verlosk ...
Wij hebben met 12 dagen " de laatste " fles opgehoogd.. Rond 23 uur kreeg ze 120+4 schepjes.. Met mijn eerste dochter gaven we altijd iets meer.. Zodat ze eigenlijk altijd wat kon laten staan.. En ze nooit te weinig kreeg.. Maar voorwaarde was wel voor ons dat er minimaal 3/3,5 uur tussen de flessen moest zitten

2 jaar geleden

Mijn zoon zit nu na 5 dagen al op 100cc (bijna) elke 3 uur 馃 hij is ook 55 cm lang en zowel de kraamverzorgster als verloskundige zeggen dat het prima is als dat zijn behoefte is. Ik ga wel kijken of ik in de nacht iets kan schuiven met de tijden zodat er een fles kan vervallen, 7 flessen lijkt me meer dan voldoende voor hem.