31 Reacties
2 jaar geleden
Mijn zoontje is ook 13 weken, en heb ook een vermoeden dat hij begonnen is met sprong 4. Hij word ineens snachts weer wakker en kan zelf niet meer goed in slaap komen. Ook is hij aan proberen te rollen van rug naar buik, wilt tie graag bij iemand zijn en mag niemand weg lopen. Volgens de oei ik groei app begint tie daar over 9 dagen aan, maar zat te lezen dat er een speling van 2 weken op zit.
2 jaar geleden
Hier ook maar we zitten denk ik in sprong 4 of een combi. Hij is vandaag ruim 13 weken!
2 jaar geleden
Hier ook, momenteel ruim 14 weken… ze sliep altijd als een roosje maar nu😩
2 jaar geleden
Ja hier ons dochtertje ook. Ons zoontje toen ook op die leeftijd, dat was echt drama. Die kon met 12 weken rollen van rug naar buik en kon ik elk half uur terug rollen snachts... ons dochtertje is meer van t kletsen merk ik en is vaker wakker en om 0400 uur klaar wakker en gaat dan heel hard liggen kletsen naast me "hhaaahhh aaakoeeee" 🫠.
2 jaar geleden
Reactie op Bolleke32
Jep, veel oefenen met het omrollen overdag. Bij ons was de slaapregressie p ...
6 weken 😥…ik heb ergens het idee dat dit bij mij ook al gaande is…overdag oefenen we veel, maar heb vannacht toch de pacco inbakerdoek erbij moeten pakken die ik nog achter dr hand had voor als het echt niet meer ging. Heb eindelijk weer wat uurtjes kunnen pakken en ze had niet door dag ik haar weglegde. Gelukkig kunnen deze wat langer gebruikt worden omdat ze qua omrollen erg veilig zitten hierin . Hoop een beetje oke door deze periode heen te komen. 🤞
2 jaar geleden
Reactie op M00nchild
Ja hier ons dochtertje ook. Ons zoontje toen ook op die leeftijd, dat was e ...
Hier ook 4:00 uur klaar wakker en gaat ze lopen jengelen, praten, geen idee wat ze doet.. kan haar amper terug in slaap krijgen.. 🫨 ze sliep altijd goed tot ze 12 weken werd
2 jaar geleden
Reactie op M00nchild
Ja hier ons dochtertje ook. Ons zoontje toen ook op die leeftijd, dat was e ...
Hier ook een prater, vannacht tussen 3 en 6 🥴 Ze kan nochtans best goed zelfstandig in slaap vallen en slaapt normaal de nachten door. Ik volg dit topic maar even om te zien wanneer het bij de anderen voorbij gaat haha
2 jaar geleden
Reactie op ElisaIndo
En hoe gaat het hier? Het is weer feest vannacht. Heb van 00 tot 02:30 kunn ...
Bij mij ook ongeveer zo. Ik leg haar om
20:00 op bed. Dan wil ze weer drinken om 22:00. Dan kan ik haar nog terug leggen en slapen. En vanaf 00:00 is het op mij slapen. Mijn lichaam is kapot. Overdag dezelfde ellende. Sterkte!
2 jaar geleden
Reactie op soeto
Bij mij ook ongeveer zo. Ik leg haar om
20:00 op bed. Dan wil ze weer drink ...
Pfff zwaar he. Merk ook dat ik mega overprikkeld raak hiervan. Als ik haar in de ochtend zie glimlachen maakt het alles weer goed, maar vandaag had ik ff een mental breakdown. Ook gewoon aanrakingen van anderen moet ik gewoon even echt niet hebben omdat ik al 24/7 een baby aan me heb vastgeplakt. Vannacht is het echter al ietsje beter gegaan. Ze was zo oververmoeid… ben dus meteen door gaan pakken en vandaag overdag de hele dag op de dutjes en wakkertijden gefocust om deze cyclus te doorbreken. Hopelijk kan ik haar zo wegleggen en hebben we weer een semi goede nacht. Jij ook succes!!
2 jaar geleden
Hier ook het geval. Kleine man rolt sinds 4 november van buik naar rug en slaapt sindsdien slecht in de nacht, komt vaker voor de voeding in de nacht en komt slechter in slaap. Heb de cosleeper maar weer naast het bed gezet, anders bijna 10 keer uit bed om de speen opnieuw aan te bieden. Nu gaat het toch even wat makkelijker nu hij dichterbij ligt. Ook een beetje aan onszelf denken hé 🤣😜
2 jaar geleden
Hier ook, baby van 12,5 weken en sinds een dikke week een hel 's nachts. Rond 4u wordt ze altijd wakker, ligt dan te babbelen. Enige wat helpt om haar in slaap te krijgen is de tut en met mijn hand op haar hoofd, maar van zodra ik mijn hand weg haal spuwt ze haar tut uit, begint ze te sabbelen op haar handen/slaapzak en wordt ze wakker. Vannacht heel de tijd zo bezig geweest van 4u15 tot 7u15. En nu is het ochtend en ligt dat kleintje in een diepe slaap 😅 en ik helaas kan dit niet want mijn oudste is wakker en moet naar school 🙈
Echt verschrikkelijke nachten, ervoor sliep ze door. Hoop zo dat dit snel voorbij is. Ik zou wel wat tips kunnen gebruiken 😄