Heejj iedereen,
Zijn er meerdere kindjes die nog niet door slapen?
Mijn zoontje van bijna 16 maanden slaapt nog steeds niet door.
Word nog 1 tot 3 keer per nacht wakker.
En als we hem troosten dan is die even stil, maar zodra wij hem weg leggen begint het weer op nieuw. Uiteindelijk helpt alleen een flesje melk. Denk dat dat niet ook een slaapaccociatie is geworden.
Maar we zijn sinds kort begonnen met een slaapcoach. En die dacht dat die oververmoeid is. Maar dat denk ik niet. Hij slaapt nog 2 slaapjes overdag en we houden goed de wakker tijden aan.
Maar wij zijn ondertussen dood moe. We hebben ook een lastige tijd gehad ivm man die bijna verongelukt is. En die daar NAH (niet aangeboren hersenletsel) van heeft overgehouden. Ik heb van het hele gebeuren een lichte depressie. Dus ik loop bij een psygoloog ervoor.
Wij moeten van de slaapcoach ook nog een aantal nachten aan de gang met alleen maar troosten en niet toegeven aan de fles. Maar pff we zijn al zo moe en dan moeten we die nachten ook nog gaan doen. En onze dochter die is 3 jaar en die moet dan een paar dagen bij mijn ouders gaan slapen zodat zei er niet wakker van word. Maar ik ben bang dat dat niet gaat werken. En ook hoelang en hoeveel nachten moeten we dat vol houden?
Maar zijn er nog meer ouders die dreumesen hebben die niet doorslapen?
En misschien nog wat tips hebben?
Dankjewel alvast鉂わ笍