19 Reacties

één jaar geleden

Jeetje, niet leuk die onzekerheid. Ik hoop dat het morgen toch gaat lukken. 🙏🏽 🍀

één jaar geleden

Wat schrikken. Heel veel sterkte gewenst 🌹 Hopen dat de gynaecoloog meer duidelijkheid kan geven, die onzekerheid is heftig. Probeer je rust te pakken en lief voor jezelf te zijn tot de afspraak morgen. Hopelijk krijgen jullie (relatief) goed nieuws.

één jaar geleden

Dat is zeker naar, sterkte morgen! Hopelijk was het gewoon lastig te zien en niet iets afwijkend.

één jaar geleden

Ah spannend, hopelijk is het morgen gewoon goed. Wij moesten bij mijn vorige zwangerschap ook later terugkomen nadat ze anderhalf uur bezig was geweest omdat het hartje niet goed te zien was. Was uiteindelijk niets aan de hand, hij lag blijkbaar gewoon steeds net onhandig waardoor er steeds een soort schaduw over het beeld kwam. Dus dat ze iets niet meteen goed kunnen beoordelen betekent niet meteen dat er iets mis is! Hopelijk geldt dat bij jullie ook!

één jaar geleden

Bij mijn zoon moest ik ook een 2e keer terug komen omdat ze het niet kon zien en er toch zat en hij is nu 2 jr en kern gezond

één jaar geleden

Oi spannend! Heel veel succes vandaag! Hou je ons op de hoogte?

één jaar geleden

Heel veel succes vandaag. Wij hadden bij de 20 weken echo dat ze een nier niet konden vinden en ook niet zagen dat er ergens bloed naartoe ging. Gelukkig bleek in het ziekenhuis, met hun apparatuur, dat alles goed was (nier zit op een andere plek dan normaal) Maar die stress is echt niet fijn, wij hadden al de meest erge scenario’s in ons hoofd zitten. Hopelijk valt het bij jullie ook mee!

één jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Oi spannend! Heel veel succes vandaag! Hou je ons op de hoogte?
Zal ik doen

één jaar geleden

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart kamer naar hart kamer Een gat in het hartje we moeten deze week naar de Groningen ziekenhuis en gaan ze opnieuw kijken wat we na de zwangerschap er gaan doen.

één jaar geleden

Reactie op Lieske25

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart ...
Ah wat naar! Hopelijk is het iets waar ze goed wat aan kunnen doen. Sterkte!❤️

één jaar geleden

Reactie op Lieske25

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart ...
Jeetje wat vervelend, heel veel sterkte toegewenst!

één jaar geleden

Reactie op Lieske25

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart ...
Sterkte meis geef de moed ajb niet op

één jaar geleden

Reactie op Lieske25

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart ...
He bah, wat vervelend! Maar dat is wel een goede prognose toch?

één jaar geleden

Reactie op Logootje

He bah, wat vervelend! Maar dat is wel een goede prognose toch?
Ze kunnen er wat aan doen

één jaar geleden

Reactie op MMeellississaa

Sterkte meis geef de moed ajb niet op
Zeker niet onze kleine is een strijder

één jaar geleden

Reactie op Lieske25

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart ...
Wel even schrikken, gelukkig kan er al een plan gemaakt worden voor als jullie kindje geboren is, zoals ik uit je verhaal begrijp. Ondanks de zorgen die je misschien zult hebben, probeer wel te genieten. 🍀❤️

één jaar geleden

Reactie op Lieske25

Helaas toch een afwijking bij ons kindje mist een stuk Tussenschot Van Hart ...
Wat naar voor jullie en voor jullie kindje. Veel wijsheid voor jullie en de doktoren toegewenst. Ik begrijp dat er hopelijk een behandeling mogelijk is, dat is fijn

één jaar geleden

Wat schrikken. Goed om te lezen dat het behandeld kan worden. Sterkte gewenst. En hopelijk kun je nadat je van de schrik bekomen bent wel blijven genieten van het wonder in je buik.

één jaar geleden

Jeetje dat is geen leuk nieuws. Misschien geeft het wat rust, mijn broer is ook geboren met een gat in t hart. Geen idee of hier gradaties en varianten van zijn maar behalve dat hij elke x jaar op controle moest toen hij jong was en ze extra voorzichtig zijn met narcose enzo merk je er eigenlijk niks van. Tegenwoordig kan er meer worden gedaan geloof ik, is veel onderzoek naar geweest.