14 Reacties
3 jaar geleden
Ik zou ook bellen als je je zorgen maakt! Wat je ook nog even zou kunnen doen is een glas jus dorange drinken en dan een uur even plat liggen鈽猴笍 dat heb ik eerder als advies gekregen. Succes馃崁馃崁
3 jaar geleden
Ik ben ook 26+1 weken zwanger. En het viel mij vandaag ook erg op. Denk dat ik morgen even contact opneem met de vk. Gewoon voor de zekerheid.
Zou dat ook doen als je je zorgen maakt!
3 jaar geleden
Ik had gister precies hetzelfde voelde hem heel weinig tot niet bewegen ook 26 weken zwanger. Vandaag heeft die alles ruimschoots ingehaald en is die weer lekker actief! Volgens mij moet je vanaf week 28 de baby elke dag in een ritme voelen. Maar zou inderdaad als je het echt niet vertrouwt contact opnemen met de verloskundige.
3 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap ook gehad (onder andere) met 26 weken. Ik heb toen wel de verloskundige gebeld ook in het weekend. Ze kunnen dan even hartje luisteren en zelfs een keer echo gehad. Ze vinden het echt geen probleem om jouw onzekerheid weg te nemen door even extra controle. Gewoon bellen!
3 jaar geleden
Dank allemaal! Ik heb de verloskundige gebeld en ze zei dat het voor deze periode normaal is dat ik 鈥榤 een dag niet voel (ook al voelde ik 鈥榤 de afgelopen weken heel veel elke dag). Ze zei dat ie net te klein kan zijn en wellicht meer verstopt zit. Als het morgenochtend nog zo is mag ik weer bellen en dan kan ik naar de praktijk komen. Op m鈥檔 linkerzij liggen en suiker eten/drinken heeft helaas nog niet geholpen.. 馃様
3 jaar geleden
Reactie op Mara15
Dank allemaal! Ik heb de verloskundige gebeld en ze zei dat het voor deze p ...
Oh..hoop dat je de kleine snel voelt dan! Krijg je ook geen contact als je ff in je buik prikt? 馃
3 jaar geleden
Lees dat je de VK al gesproken hebt, dat is goed.
Als je verder in de zwangerschap bent; ALTIJD de vk bellen als je twijfelt over beweging. Niet wachten tot morgen, niet eerst kijken wat andere ervaringen zijn; gewoon bellen. Als ik iets heb geleerd is dat verloskunde een 24/7 business is en dat ze dus altijd (moeten) bereikbaar zijn. Ze zullen eerst inderdaad vragen of je al even stil hebt gelegen etc, maar nooit met twijfel gaan slapen.
Hopelijk voel je de baby snel weer!