7 Reacties

3 jaar geleden

Ik had een Philips advent magnetron sterilisator. Echt een topding. Uiteraard moet je alles nog steeds wel gewoon goed afwassen en uit elkaar halen, maar dan vervolgens zette ik alles in dat ding, afdrogen en konden we weer door. Ga 'm dit keer weer gebruiken 👍

3 jaar geleden

Als je de onderdelen op 60 graden of meer in de vaatwasser doet zijn ze ook gesteriliseerd. Steriliseren hoefde volgens de kraamzorg alleen als het nieuw is, daarna volstaat de vaatwasser.

3 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Als je de onderdelen op 60 graden of meer in de vaatwasser doet zijn ze ook ...
Aah oke🙈 bij de 1e alles telkens uit gekookt namelijk. Kreeg te horen dat ik minimaal 1x per dag alles uit moest koken. En begreep dat als je kindje 1 is geweest je daarna pas alles ook in de vaatwasser mocht doen omdat zeep resten ook invloed kunnen hebben op bijv sneller allergieën ontwikkelen

3 jaar geleden

Steeds uitkoken of steriliseren hoeft niet hoor. De eerste keer wel, daarna kan het gewoon in de vaatwasser.

3 jaar geleden

Wij hebben deze bij ons zoontje gebruikt. Heb geen drs Brown flessen maar wel medela kolf. De grote flessen van avent passen hier prima in. Vriendinnetje heeft hem geleend en drs Brown flessen en niet gehoord dat het niet paste. Ik vond hem ideaal. Eens in zoveel tijd even het plaatje met wat azijn om de aanslag eruit te koken en hij is weer als nieuw. Ga hem deze keer ook weer gebruiken. Ik vond/vind met bv toch fijn om alles elke dag te steriliseren zodat de melk ‘schoon’ de vriezer in kon enzo 🫣

3 jaar geleden

Reactie op chelle92

Aah oke🙈 bij de 1e alles telkens uit gekookt namelijk. Kreeg te horen dat ...
Neehoor, mag gewoon in de vaatwasser, zeiden ze in het ziekenhuis en de kraamzorg. Dat zo vaak steriliseren is iets van toen de vaatwassers nog een wat mindere kwaliteit hadden, regel van jaren geleden. Vraag het anders even aan je eigen kraamzorg na.

3 jaar geleden

Reactie op AmyAnoniem

Neehoor, mag gewoon in de vaatwasser, zeiden ze in het ziekenhuis en de kra ...
Super dankjewel voor de info😊 zal het mee nemen in mijn opname gesprek over een paar weken