13 Reacties

2 jaar geleden

Zou misschien de slijmprop kunnen zijn, daar kan een beetje bloed in vermengd zitten.

2 jaar geleden

Bellen.

2 jaar geleden

Reactie op mamavanidrislouay

Zou misschien de slijmprop kunnen zijn, daar kan een beetje bloed in vermen ...
Maar dan kan het nog wéken duren voordat je bevalt toch?

2 jaar geleden

Reactie op Aardbei2

Bellen.
Nee, ik hoef niet te bellen bij een beetje bloedverlies. Hoort erbij zeggen ze. Ik heb het vorige week ook al een keer gehad en toen heb ik wel gebeld

2 jaar geleden

Reactie op Aardbei2

Bellen.
Alleen als het bloedverlies aanhoudt of meer wordt of als ik de baby niet meer voel. Maar het is al gestopt en ik voel de baby goed. Morgen heb ik weer een controle dus dan zal ik het nog eens zeggen

2 jaar geleden

Reactie op lindaaa1987

Alleen als het bloedverlies aanhoudt of meer wordt of als ik de baby niet m ...
Exact hetzelfde gehad hier, paar dagen lang bloedverlies gehad bij het vegen en vrijdag te horen gekregen dat het de slijmprop was. Volgens de vk zou ik dit weekend ook bevallen omdat er al vanalles was gebeurd binnenin maar heb nog geen tekenen van een beginnende bevalling 🤭

2 jaar geleden

Reactie op Sitare

Exact hetzelfde gehad hier, paar dagen lang bloedverlies gehad bij het vege ...
Spannend, hoe ver ben je nu?

2 jaar geleden

Ik ben 39 weken en heb sinds gisteren slijm en licht roze bloedverlies bij het afvegen. Ook krampen en harde buiken.

2 jaar geleden

Reactie op lindaaa1987

Spannend, hoe ver ben je nu?
Vandaag 37+1 🤭 ben wel al 2 keer bevallen op 36+5

2 jaar geleden

Reactie op Sitare

Vandaag 37+1 🤭 ben wel al 2 keer bevallen op 36+5
Ja mijn vorige bevalling was op 37+5. Morgen ben ik 37 weken. Vanmiddag dus bij de verloskundige geweest. Ze zegt als je nog een keer rood bloedverlies hebt moet je even bellen, dan doen we misschien toch even een ctg voor de zekerheid. Net na het poepen dus weer rood bloedverlies, maar ik denk dat het een contactbloeding was en het is al laat dus ik wacht even af tot morgen. Zegt ze ook nog: het zou best eens kunnen dat je nu weer rond hetzelfde termijn gaat bevallen. Fijn altijd die stomme hoop die ze je soms geven 😆
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Ik ben 36 weken en heb gister nacht en vanmorgen ook bloederig slijmprop gehad. En sinds gister avond ook continue menstruatiekrampen is mijn 1e kindje ik ben benieuwd!

2 jaar geleden

Reactie op lindaaa1987

Ja mijn vorige bevalling was op 37+5. Morgen ben ik 37 weken. Vanmiddag dus ...
Ooh echt he, ik hoor al van begin van mijn zwangerschap dat ik rond zelfde termijn zal bevallen en 90 procent kans dat het vroeger zal zijn en dan vrijdag was ze zo zeker dat ze zei: ik ben heel het weekend van wacht dus ik zie je zeker nog binnenspringen dit weekend, er is al vanalles begonnen dus ze komt er aan. Heb een weekend vol spanning doorgebracht en sinds gisteren voel ik me zooo down 🤦‍♀️ het voelt net alsof ik bijna 42 weken zwanger ben en nog niet ben bevallen terwijl ik weet dat baby'tje nog tijd heeft. Vind het best wel lastig die valse hoop

2 jaar geleden

Reactie op Sitare

Ooh echt he, ik hoor al van begin van mijn zwangerschap dat ik rond zelfde ...
Ja wat erg, ze kunnen beter niks zeggen. Of zeggen dat je waarschijnlijk wel overtijd gaat, dan kan het alleen maar meevallen. Misschien moet ik me er zelf maar op instellen dat het 41 weken wordt want zo word je ook gek