17 Reacties

2 jaar geleden

Altijd erna doen

2 jaar geleden

Ik gok 650 watt 30 seconde. Kan per magnetron verschillen..

2 jaar geleden

Wij doen het niet in de magnetron, maar poeder ná opwarmen

2 jaar geleden

Je kunt overwegen om een waterkoker te kopen op temperatuur. Wij hebben de vorige keer ook in de magnetron gedaan, maar eigenlijk wordt het afgeraden als je plastic flesjes gebruikt. We doen het nu met waterkoker op 40 graden ideaal. Nooit meer geneuzel hoelang je hem precies in de magnetron moet zetten. 😅 je kunt trouwens een thermometer gebruiken en even kijken met hoeveel watt en hoeveel tijd het 40 graden is.

2 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Je kunt overwegen om een waterkoker te kopen op temperatuur. Wij hebben de ...
Zo'n waterkoker hebben wij ook, zo fijn! En elders gebruik ik warm water uit de kraan

2 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Waarom wordt het afgeraden in de magnetron? Even nieuwsgierig wij dien namelijk wel plastic flesjes in de magnetron.

2 jaar geleden

Reactie op Deesje92

Waarom wordt het afgeraden in de magnetron? Even nieuwsgierig wij dien name ...
Ivm loslaten van plastic of BPA in de fles. Microplastic, maar denk dat het wel meevalt. Volgens mij moet tegenwoordig alle plastic voor baby BPA vrij zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Kar3n87

Ivm loslaten van plastic of BPA in de fles. Microplastic, maar denk dat het ...
Ahh oké. Ja heb er ook weleens over nagedacht hoor toen ik het in de magnetron zette. Wij hebben flesjes van dr Brown en die zijn iig BPA vrij

2 jaar geleden

Reactie op Deesje92

Waarom wordt het afgeraden in de magnetron? Even nieuwsgierig wij dien name ...
Wij warmen ook niks meer op in plastic, alles glas. Babyflesjes maar ook wat we voor onszelf opwarmen in de magnetron niet meer in plastic tupperware. Maakt niet uit of het 'voedselveilig' plastic is, in de magnetron komen er nog steeds micro- en nanoplastics vrij. Als je kunstvoeding geeft en dus alle flesjes elke dag in de magnetron zet is dat echt niet gezond 😓

2 jaar geleden

Reactie op Deesje92

Ahh oké. Ja heb er ook weleens over nagedacht hoor toen ik het in de magnet ...
Er komt nog steeds microplastic vrij ongeacht of het bpa vrij is of niet. Het is speelde echt net rond 2020 dat het werd afgeraden dus bij mijn zoon nog wel in de magnetron gedaan die is van 2020, maar nu toch maar voor de waterkoker gegaan.

2 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Er komt nog steeds microplastic vrij ongeacht of het bpa vrij is of niet. H ...
Hmm ja moet zeggen dat ik me er ook wel iets bij kan voorstellen. Al werd door de kraamverzorgster de waterkoker ook weer afgeraden 🥲

2 jaar geleden

Wij doen het met een waterkoker die je op temperatuur kan stellen! Beste aankoop ooit. Als wij oppad gaan nemen we een thermoskan mee en dan iets warmer water dan heb je altijd goed flesje voor onderweg. https://www.bol.com/nl/nl/p/severin-wk-3418-waterkoker-rvs/9300000008564998/?s2a=

2 jaar geleden

Reactie op Nico400000

Wij doen het met een waterkoker die je op temperatuur kan stellen! Beste aa ...
Ohja en poeder doen wij altijd erna.

2 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Zo te zien moet je minimaal 500ml in de waterkoker doen. Doe je dan elke keer nieuw water erin?

2 jaar geleden

Als ik een flesje in de microgolf opwarm zet ik het op 15 seconden.. Wij geven voornamelijk flesjes op kamertemperatuur.

2 jaar geleden

Dit zowel voor 90cc als 120cc & de poeder nadien bijvoegen.

2 jaar geleden

Reactie op Aphrodite

Mag ik vragen welke water koker dit precies is? Ik zie op internet bijvoorbeeld eentje van de Blokker staan. Is dit een goede? En hoe lang duurt het voor het water dan op temperatuur is?