8 Reacties

18 dagen geleden

Mijn jongen van 8 maanden eet ook niet veel enkel maisvinger en nestle pyjama time granen gaan er goed in al de rest moet hij echt niet hebben. Hij krijgt wel nog steeds borstvoeding vandaar dat ik gewoon ook probeer te onthouden dat hij ooit wel gaat eten🙈 wat geef jij je meisje van voeding?

18 dagen geleden

Heb je al geprobeerd of het een verschil maakt wat voor temperatuur het hapje heeft? Verse appelpuree maken bijvoorbeeld, en dan lekker lauw geven? Of iets van groente. Wij zijn begonnen met appel, broccoli, boontjes, peer. Hij vond het eerst niks maar we bleven proberen en dat sloeg ineens om na 2 weken. Nu grote eter!

18 dagen geleden

Hier een kleine dame van 9 maanden, eet ook vrijwel geen vaste voeding nog. Ik blijf het aanbieden maar met weinig succes. Enige wat ze nu helemaal geweldig vind zijn die mais sticks. Ik denk maar zo alles op zn tijd, ze zal het vanzelf eten als zij daar klaar voor is🤗

18 dagen geleden

Reactie op anewmommy

Mijn jongen van 8 maanden eet ook niet veel enkel maisvinger en nestle pyja ...
Geef je die Nestlé pyjama time met fles of met lepeltje als pap? Wij geven haar nu een maand Nutrilon, daardoor fulltime borstvoeding.

18 dagen geleden

Reactie op BabyC123

Heb je al geprobeerd of het een verschil maakt wat voor temperatuur het hap ...
Lauwe groente wel, maar nog geen succes🤷‍♀️

18 dagen geleden

Reactie op willemijn2020

Geef je die Nestlé pyjama time met fles of met lepeltje als pap? Wij geven ...
Ik maak het als een papje en geef het hem met een lepeltje hij is er echt echt dol op 🤩

18 dagen geleden

Bij ons ook zeker.tot 7 maanden niks gegeten en nu met 8 maanden een grote eeter!! Ze hield de mond stijf voor de lepel, en opeens ging die open en blijft de mond opengaan haha.. eerst begonnen met paar hapjes en nu eet ze al snel 200gr .

17 dagen geleden

Elke paar dagen blijven aanbieden. En ook gerust elke keer hetzelfde. Een smaak heeft zo'n 10x nodig voor je kindje het herkent. Bijv elke dag brood geven, evt gedoopt in melk. En bij een eetmomenten eerst het vaste voedsel geven, om de trek weg te eten, en daarna een (kleine) fles