57 Reacties

één maand geleden

SAME!🙌🏼🫠 (Ben nu ook wakker vanwege de kleine🙃)

één maand geleden

Halllooooooo Same hier. 4 tandjes die nu tegelijk aan het doorkomen zijn . Al anderhalf uur aan het wiegen geweest om hem terug in slaap te krijgen... krijsen van begin tot eind. en nu toegegeven aan een aflevering bumba om het even te breken. En de award voor slechtste moeder gaat naar.... 🥲

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

Halllooooooo Same hier. 4 tandjes die nu tegelijk aan het doorkomen zijn . ...
Dat maakt je geen slechte moeder. Het lijkt me juist heel verstandig om ff je baby af te leiden, dan kan jij ook weer een beetje bijkomen hopelijk.

één maand geleden

Reactie op Oscarlien

Halllooooooo Same hier. 4 tandjes die nu tegelijk aan het doorkomen zijn . ...
Neehoor!! Ik zet haar zo min mogelijk voor de tv maar ze heeft er nu een handje van om heel de nacht te zitten zeuren. Soms word ik daar ZO gek van dat ik ff miss rachel opzet om mezelf weer even te kalmeren😬😬 daarna krijgt ze weer knuffels haha. Het is een fase🥲

één maand geleden

Hoe oud zijn jullie baby’s? Wij gaan over een week op vakantie precies als ons kind 8 maanden is… dus ik knijp m hard!

één maand geleden

Onze dochter was zondag precies 8 maanden. De nachten zijn slopend. Ze slaapt prima in rond 18.45/19.00 en het eerste blok gaat goed. Om 22.00 wordt ze standaard spartelend en overstuur wakker, het lijkt haast dromen. Ze valt wel te troosten, al duurt dit even. Daarna is ze héél vaak wakker, meestal om de 45 - 60 minuten. Dan moet ik even aaien, hand op haar hoofdje, nabijheid en ze slaapt weer. Wat mij vooral heel moe maakt, is dat daarnaast de dag om 04.00/04.30 begint. Dan ligt ze te brabbelen etc wat over gaat in huilen. Ik neem haar dan tussen ons in en op goede dagen slaapt ze weer in tot uiterlijk 06.00. Maar ik slaap dan niet echt meer in. Overdag gaat het slapen goed, ze is natuurlijk ook zo moe van dat gerommel in de nacht..

één maand geleden

Hoe doen mensen dit? Al een week het gevoel dat de regressie eraan zit te komen maar nu weet ik het zeker. Ze zit er overduidelijk in. Het zijn vooral de dutjes overdag. Normaal sliep ze zo 2 dutjes van makkelijk 2 uur en kon (na heel veel en lang oefenen) zelf in slaap vallen. Vandaag krijst ze de boel bij elkaar tot ze er bijna blauw van aanloopt. Ik laat er dan max 5/7 min gaan voor ik ga troosten. Net 1,5 uur bezig geweest en uiteindelijk moeten wiegen. Om te voorkomen nieuwe slechte gewoontes aan te leren (snachts slaapt ze namelijk al bij ons in bed vanaf 19/20 uur) hoe kom je hier doorheen zonder elke keer te moeten wiegen of iets? Neem aan dat een uur krijsen ook niet bevordelijk is. 😩🫶🏻

één maand geleden

Hier al bijna 2 weken drama… niet dat hij normaal gesproken door sliep, maar ik vind 3x wakker worden in de nacht minder erg dan nu. Nu is het om het uur dat we heen moeten gaan en het is vreselijk. Hopelijk is deze stomme fase snel voorbij 😅

één maand geleden

Reactie op tgr123

Hier al bijna 2 weken drama… niet dat hij normaal gesproken door sliep, maa ...
Ow men hier ook. Echt ellende. En nu al 1,5u bezig met haar in slaap krijgen. Om, als ze zo hopelijk eindelijk in slaap valt. Om een uur of 23, als wij net op bed liggen weer van voor af aan te beginnen. Ik vind dit echt de meest verschrikkelijke fase 😭😭😭, en hoop dat ze hierna ein.de.lijk eens gaat doorslapen want mama en papa zijn op 😩

één maand geleden

Hier slaapt ze overdag max25 min. 🥲🫠

22 dagen geleden

Ohhh wij zitten ook in de 8 maanden slaapregressie 😬. Ze kon nog niet goed zelfstandig in slaap komen, maar normaal als ze ‘s nachts wakker werd deed ze haar speen zelf in en sliep ze verder. Het was om 19u naar bed, dan om 22 een fles en dan doorslapen tot 6u… En nu is ze slaapt ze niet langer dan 2 uur achter elkaar argggg. Het is nu gevoelsmatig ook zwaarder, omdat het hiervoor vrij goed ging 😅. Ik krijg haar momenteel helemaal niet weggelegd, ze wil enkel in mijn armen slapen. Wij zijn helaas wel veel aan het wiegen. Krijg wel steeds grotere spierballen 🤭

21 dagen geleden

Ik denk dat wij er ook in zitten nu. Niet zo heftig als de verhalen die ik hier lees. Maar tot een week geleden sliep ze regelmatig door. Nu elke nacht één of twee keer wakker. En met name de eerste keer zijn we vaak een uur bezig met haar weer in slaap te krijgen.

21 dagen geleden

Reactie op Irynlala

Ohhh wij zitten ook in de 8 maanden slaapregressie 😬. Ze kon nog niet goed ...
Hahaha jaaa sportschool is totaal overbodig 😂

16 dagen geleden

Reactie op Sannemarianne

Ik denk dat wij er ook in zitten nu. Niet zo heftig als de verhalen die ik ...
Ohhh hier ook! Dan lijkt ze in slaap te vallen en probeer ik stiekem weg te sluipen maar dan hoort ze de deur kraken en is t weer huilen 😅 meestal na 2/3 sus pogingen en speentje valt ze weer in slaap gelukkig..

16 dagen geleden

Hier ook… overdag hazenslaapjes van 30 min. Lukt soms te verlengen door bij ons te nemen. Zit dus echt tussen 2/3 slaapjes in. ‘‘s avonds alleen in slaap vallen lukt niet en met slapend wegleggen na uur vaak wakker… nacht al helemaal niet te doen in eigen bed… Volgende week 9 maanden. Wanneer wordt het beter qua slapen? 😅 haha Oefenen nu echt het zelfstandig slapen, maar ik wil haar niet overstuur laten huilen dus hebben wat geduld nodig

11 dagen geleden

Hier al dames weer uit de regressie? Kan het nu al niet meer aan 😤

11 dagen geleden

Reactie op leshar

Hier al dames weer uit de regressie? Kan het nu al niet meer aan 😤
Nope, ze is hier snachts zwaar overstuur of gaat 3 uur later ps weer slapen en ja dan heb je overdag ook geen ritme.. zwaaar vermoeiend

11 dagen geleden

Reactie op Lisaax

Nope, ze is hier snachts zwaar overstuur of gaat 3 uur later ps weer slapen ...
Hier ook! Vannacht beide heren al om 23:30 compleet over de rooie. Echt zo hard krijsen. Sliepen ze een uur later weer, liggen m’n man en ik nog 2 uur wakker 😫

11 dagen geleden

Reactie op leshar

Hier ook! Vannacht beide heren al om 23:30 compleet over de rooie. Echt zo ...
Oo wat erg, maar gelukkig slapen ze n uur later weer..

11 dagen geleden

Reactie op leshar

Hier al dames weer uit de regressie? Kan het nu al niet meer aan 😤
Helaas... Hier al sinds twee weken dat hij om het uur wakker wordt en vaak van 02:30-4:00 klaar wakker. Met veel moeite valt hij dan nog voor een uur in slaap. Maar vanaf 5:00 uur wil hij gewoon de dag starten. Hopelijk duurt de regressie niet meer al te lang.