12 Reacties

3 jaar geleden

Klopt, ook gellak kan minder goed hechten. Dit komt doordat hormonen de structuur van je nagels veranderen

3 jaar geleden

Reactie op MCWS

Klopt, ook gellak kan minder goed hechten. Dit komt doordat hormonen de str ...
Oh, dat wist ik niet... Wat jammer!

3 jaar geleden

Geen idee maar wat vervelend voor je! Laat je ze zetten of zet je ze zelf? Ik zet vaak bij mezelf biab/rubberbase met of zonder gellak maar ik heb tot nu toe geen last! Ik ben 8+3 weken nu. Misschien komt dat nog? Mag ik vragen hoever jij bent? Groetjes!

3 jaar geleden

Reactie op Lvs2

Geen idee maar wat vervelend voor je! Laat je ze zetten of zet je ze zelf? ...
Hi, ik laat ze zetten bij een salon. Ik ben nu 9+3 weken nu! Misschien ga ik dan ook die biab/rubberbase proberen.

3 jaar geleden

Ik heb biab, ben inmiddels 11 weken en blijft net zo goed zitten als eerst😇 ik doe het bij mezelf overigens…

3 jaar geleden

Laat eens een ander product zetten zoals gel, biab, rubber of fiber. Misschien dat die wel nog blijven zitten, maar hou er rekening mee dat de kans er in zit dat uiteindelijk niks meer gaat houden. Bij mijn vorige zwangerschap was het op 7maand toch ook gedaan met 'kunstnagels' voor mij. Geen idee welke producten jouw nagelstyliste gebruikt, maar kan zijn dat de nagelplaat nog iets intersiever behandeld moet worden met een dehydratator en/of primer/bond 😉

3 jaar geleden

Reactie op BYasmine

Laat eens een ander product zetten zoals gel, biab, rubber of fiber. Missch ...
Thanks voor de tip! Gel is bij mij nooit goed gegaan.. altijd lieten de nagels al los. Acryl was top voor mij. Maar goed, de producten van toen zijn niet de producten van nu. Ik ga het eens proberen! 🤗

3 jaar geleden

Hi, ik laat ze zetten bij een salon. Ik ben nu 9+3 weken nu! Misschien ga i ...
Precies één weekje verder dus, ik denk niet dat dat veel verschil maakt. Ik hoop dat de biab/rubberbase blijft zitten bij je! 😉 Misschien heeft je nagelstyliste nog meer oplossingen. Groetjes

3 jaar geleden

Acryl nagels hebben gewoon gezeten zoals normaal tijdens mijn zwangerschap. Misschien ligt het ook nog aan de merk producten? Bij mijn nagelstyliste is alles van Magnetic.

3 jaar geleden

Reactie op C1993R1991

Acryl nagels hebben gewoon gezeten zoals normaal tijdens mijn zwangerschap. ...
Dit is echt wel persoonsafhankelijk hoor en komt door de hormoonveranderingen

3 jaar geleden

Kan echt wel met hormonen te maken hebben , ik had er bij mn zoontje gelukkig geen last van ook niet met me wimpers (wimperextentions) ene heeft er last van andere niet. Heb altijd nagels gehad

3 jaar geleden

Ik ben gediplomeerd nagelstyliste, dit komt door de hormonen. Daardoor worden je huid en nagels vetter, vet zorgt voor de loslating van de acrylnagels helaas. Dit komt dus echt door de zwangerschap en niet door de stylist.